Avatar billede jonas112 Nybegynder
16. juni 2005 - 15:31 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Spil: Brothers in Arms road to hill 30, pc genstarter?

Hej all.

naar jeg vil spille brothers in arms genstarter min pc naar jeg har varet i gang i 30 sek. (ca) jeg har provet at instaler nogen andre driver til mit grafikkort(radeon 9250) men saa flipper den ud og kore kun med 16 bit.
jeg har de folgene ting i min pc:

Pentium(R) 4 Cpu 3.00 GHz
512 MB ram
Grafikkort: Radeon 9250
            Radeon 9250 secondary

Paa Brother in arms hjemmeside staar der at spillet kun understotter nogen faa grafikkort:

http://brothersinarmsgame.com/us/sysreq.php

Kan det vare derfor at min pc heletiden genstarter? plz help me

Jonas.
Avatar billede boxer Nybegynder
16. juni 2005 - 15:49 #1
Så vidt jeg kan se er dit grafikkort supported - det hører jo under 9000 serien.
Men det kan måske være dine ram. Du har lige nøjagtigt det du skal have men du bruger sikkert en del ram bare ved at pc'en kører. Jeg bruger f.eks. 28% af mine selvom PC'en kun står tændt.
Prøv at disable alt der kører i baggrunden som antivirus, firewall osv. og sørg selvfølgelig for at der ikke er adgang til nettet.

Fjern evt. grafikkortet i enhedshåndtering og genstart. Kør derefter en windowsupdate og se om der er nye drivere.

Jeg prøver i mellemtiden at se om jeg kan finde en driver du kan bruge.
Avatar billede boxer Nybegynder
16. juni 2005 - 15:54 #2
Prøv evt. at hente en driver herfra:
https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&task=knowledge&folderID=27
Selvfølgelig kun hvis det andet ikke hjalp.
Avatar billede jonas112 Nybegynder
16. juni 2005 - 22:32 #3
Til: Boxer

Hvis opdater mit grafikkort over Window update finder den en der hedder Pro family, og naar jeg installer den kore min pc kun med 16 bit naar jeg saa gaar tilbage til den gamle driver korte den ligsom for (selvfolige). jeg har vaeret inde paa den hjemmeside men er i tvivle om hvad jeg skal hente..

Jonas.
Avatar billede boxer Nybegynder
16. juni 2005 - 23:03 #4
Det er sq underligt! Jeg havde postet et link mere til dig herinde, men af en eller anden grund er det indlæg ikke kommet med!

Du får det lige igen:
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/35912
Jeg håber det kan hjælpe.
Avatar billede jonas112 Nybegynder
17. juni 2005 - 11:03 #5
den forste hp du gav mig med driver paa virket saa nu kan jeg spille brothers in arms uden problemer...takker makke...du faar ogsaa lige de 30 point :)

Jonas
Avatar billede boxer Nybegynder
17. juni 2005 - 12:54 #6
Velbekomme :o)
Avatar billede boxer Nybegynder
17. juni 2005 - 13:51 #7
For at give pointene skal du markere mit navn og trykke acceptér ;o)
Avatar billede boxer Nybegynder
23. juni 2005 - 07:00 #8
Kan spørsmålet lukkes?
Avatar billede jonas112 Nybegynder
02. juli 2005 - 00:02 #9
jeg har acceptert...men ved ikk om du har faaet de point du skal havde :S ....
Avatar billede jonas112 Nybegynder
02. juli 2005 - 00:02 #10
ahhh man skal markere ;) smart :P
Avatar billede boxer Nybegynder
02. juli 2005 - 06:11 #11
:o)
Avatar billede jonas112 Nybegynder
03. juli 2005 - 20:40 #12
okay det er noget siden jeg har brugt experten :D
Avatar billede brinckzone Nybegynder
31. august 2006 - 19:06 #13
Hej Jonas. Hvilken driver hentede du? Jeg har akkurat samme problem og samme grafikkort...