Avatar billede anri Novice
15. juni 2005 - 15:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

DataBinding i en normal textbox virker ikke ordentligt

Eller..  Det virker i hvert fald ikke sm jeg ønsker det.

Jeg laver følgende
        DeviceType_JEB.DataBindings.Clear()
        DeviceType_JEB.DataBindings.Add("SelectedValue", _DataNode("DeviceType").Attributes("Value"), "InnerText")

Og det virker også fint, MEN.. DataSourcen opdateres kun når man forlader editbox'en så hvis jeg eksempeltvis skriver noget nyt og vælger "Save" i min rullemenu, så er det den gamle værdi der benyttes.

Så er det jeg spørger. Kan man gøre noget så datasourcen opdateres  for hvert tastetryk, eller findes der en metode til at fremprovokere en opdatering?
Avatar billede fyrenanders Nybegynder
16. juni 2005 - 15:23 #1
jo du kan vel bare lave en eventhandler for key up.

klik på din tekstbox. gå over i properties, klik på lynet. find key up. dobbeltklik.

Herefter laves der en eventhandler som du bare skriver den kode i som skal ske hver gang du slipper en tast :-)
Avatar billede anri Novice
05. februar 2007 - 20:33 #2
Fik det aldrig til at virke..  Lukker.