Avatar billede riro Nybegynder
14. juni 2005 - 23:49 Der er 1 kommentar

Centrering af javaScript menu.

Jeg er nybegynder på java området, men det er alligevel lykkes mig at få en javascript dropdown menu til at fungere i mit web-site. Jeg har bare problemer med at centrere menuen. Hvordan gør jeg det? Hvad skal jeg skrive og hvor? Her er en stump af koden, hvor indenfor jeg regner med at kommandoen skal indføjes:

    // item sizes
    'height': 24,
    'width': 120,
    // menu block offset from the origin:
    //    for root level origin is upper left corner of the page
    //    for other levels origin is upper left corner of parent item
    'block_top': 50,
    'block_left': 150,
    // offsets between items of the same level
    'top': 0,
    'left': 119,
    // time in milliseconds before menu is hidden after cursor has gone out
    // of any items
    'hide_delay': 200,
    'expd_delay': 200,
    'css' : {
        'outer': ['m0l0oout', 'm0l0oover'],
        'inner': ['m0l0iout', 'm0l0iover']

Se også eks. på http://www.artgarage.dk/menu/
Avatar billede roenving Novice
15. juni 2005 - 13:52 #1
Du kommer nok til at finde det i deres dokumentation ...

Hrm, det ser ud til at du skal have fat i Gold-versionen, før du kan det !-)

http://www.softcomplex.com/products/tigra_menu/docs/compare_menus.html

-- se under: Relative positioning !-)