Avatar billede iver25 Nybegynder
14. juni 2005 - 11:18 Der er 3 kommentarer

Load af xslt i Firefox

Jeg har problemer med at loade mit xslt i firefox. Koden ser sådan her ud:
var myXMLHTTPRequest = new XMLHttpRequest();
myXMLHTTPRequest.open("GET", "minxslt.xslt", false);
myXMLHTTPRequest.send(null);

var xslRef = myXMLHTTPRequest.responseXML;

Problemet er at myXMLHTTPRequest.responseXML er null.
myXMLHTTPRequest.responseText indeholder den tekst der står i xslt'en, så den finder filen godt nok. Men jeg har brug XML objektet, og ikke blot teksten.

Er der nogen der kan se hvad der er galt?
Avatar billede olebole Juniormester
14. juni 2005 - 14:11 #1
<ole>

Ja, det er åbenbart ikke et XML-dokument, du vil læse, Prøv at loade 'XML'-dokumentet direkte i en IE. Hvilke fejlmeldinger får du så?

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
14. juni 2005 - 14:13 #2
Ehhhhh .... "myXMLHTTPRequest.responseText indeholder den tekst der står i xslt'en, så den finder filen godt nok".
Jeg tror, du må hoste op med noget kode, for det lyder, somom du har gang i noget temmelig sært  :)
Avatar billede fuxi Nybegynder
18. oktober 2005 - 09:31 #3
Hmm er med på en lytter, jeg har et lignende problem.
Jeg har et XML dokument og et XSL dokument, som begge er helt valide, og jeg henter begge på samme måde. Hvor jeg også kan lave en alert(xmlDoc.responseText) og en alert(xslDoc.responseText) hvor begge resultater bliver vist fint. Prøver jeg at transforme i Javascript så fucker det op.
Jeg har prøvet at lave tranformationen serverside i ColdFusion hvor det virker fint. Men kan ikke få det til at virke i JavaScript.