Avatar billede mbusk Nybegynder
13. juni 2005 - 22:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Beep lyd fra intern højtaler når pc arbejder meget

Jeg får en underlig beep lyd fra min pc - interne højtaler - når jeg bruger min pc meget. eks. når jeg kopiere en film fra en harddisk til en anden eller når jeg optager film på tv og samtidigt bruger pc på internet. er der nogle der har en ide om hvor fejlen kan være?
Jeg har kørt adskille programmer for at checke harddiskene og de viser alle at min seagate 120 har det lidt varmt ca. 40 grader så fungerer den ok? enkelte skriver godt nok noget om at en attribut har ændret sig. Nogen der har et god ide om hvad det kan være?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
13. juni 2005 - 22:48 #1
det er overbelastning.. du kan måske aafhjælpe det ved at købe kabinet blæsere, eller måske blot en bedre blæser.O)
Avatar billede mbusk Nybegynder
13. juni 2005 - 23:00 #2
Ja, det var også derhen af jeg tænkte. Men det er godt nok at hører en andens mening.
tak for det. point til dig.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
18. juni 2005 - 21:58 #3
ram er billige for tiden, det er måske også en ide..??

Tak for point..O)