Avatar billede sunbao Nybegynder
13. juni 2005 - 16:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Major probs, med Windows Media Player

Jeg står i den uheldige situation at mit WMP melder følgende fejl når det blir forsøgt åbnet.:
an internal applications error has occurred.

Og pga denne fejl kan jeg ikke åbne de fleste java pop-ups, hører net-radio, se klip på dr.dk etc.

Jeg har ikke selv kunne finde nogen måde at afinstalle WMP på, for det må jo være måden at løse det på, og jeg er sq ikke just så begrejsret for at skulle gen installe så lad os høre nogen bud :)
Avatar billede flintstone Novice
13. juni 2005 - 17:27 #1
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection X:\windows\inf\wmp.inf,Uninstall

X = Drev hvor windows er installeret.

Så er MediaPlayeren afinstalleret og så kan du lave en helt ren install af den igen.
Avatar billede sunbao Nybegynder
13. juni 2005 - 18:21 #2
vi er enige om at den bare skal smides i kør ikke ?. men sker intet når jeg gør det :/
Avatar billede flintstone Novice
14. juni 2005 - 19:18 #3
Den skal i kør. Det har hjulpet andre, så hvis der ikke sker noget, så er jeg lidt på bar bund.
Avatar billede sunbao Nybegynder
15. juni 2005 - 16:30 #4
opgav, blev en format c: