Avatar billede kingguro.dk Nybegynder
11. juni 2005 - 13:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med JList.

Jeg er igang med at lave en GUI hvor der indgår en JList. Jeg har noget data som jævnligt skal tilskrives til lisen. Hver gang listen skal opdateres indsætter jeg en ny vector med de ny data:
list.setListData(minVector);
Problemet er at hvis jeg har et af elementerne i listen selecteret, kommer den med en exception når jeg prøver at tilskrive listen med en ny vector.
Avatar billede kingguro.dk Nybegynder
11. juni 2005 - 14:21 #1
Jeg har selv fundet ud af det.. Man skal bare deaktivere den listener som er tilknyttet listen før man indsætter en ny vector. Der efter skal man tilføje listeneren igen..
Er der andre der har gelé i der telefon?
Avatar billede kingguro.dk Nybegynder
11. juni 2005 - 14:21 #2
Jeg har masser af ymer