Avatar billede lasse37 Nybegynder
10. juni 2005 - 14:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Åbne side i en tabel celle

Hej,

Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre, men jeg kunne godt tænke mig at jeg i min tabel kunne lave et link i en celle og at den åbnet siden i en anden celle. Kan det lade sig gøre, eller virker det kun med frames?

Hilsen
Avatar billede busschou Praktikant
10. juni 2005 - 14:39 #1
det virker kun med frames og iframes
Men du kan jo indlægge en iframe i din tabel celle og så åbne den i den iframe, som jo så vil fylde cellen
Avatar billede lasse37 Nybegynder
10. juni 2005 - 15:29 #2
Iframe??
Avatar billede busschou Praktikant
10. juni 2005 - 15:32 #3
Avatar billede lasse37 Nybegynder
10. juni 2005 - 15:45 #4
Hm, hvad er det default.asp til som står inde i iframes? Har den ikke et navn som jeg kan benytte til  target? target="celle2" eksempelvis.
Avatar billede busschou Praktikant
10. juni 2005 - 15:57 #5
en iframe har en src som er sat til default.asp i dette eksempel
Det er den side som vises i iframen fra start af - analogt en normal frame
Du kan se på attribut listen at du kan give den et name
<iframe src="side1.asp" name="MYFRAME">
Når du vil bruge den gør du som med en normal frame
<a href="side2.asp" target="MYFRAME">
Avatar billede lasse37 Nybegynder
10. juni 2005 - 16:23 #6
Undskyld, men vil skal min sider så hedde .asp til efternavn istedet for htm?
Avatar billede lasse37 Nybegynder
10. juni 2005 - 17:24 #7
Nå, men jeg har fået det til at virke efter din opskrift. Tak.. Og hvis du vil have nogle point må du ligge et svar.
Avatar billede busschou Praktikant
11. juni 2005 - 01:07 #8
her er et sent svar.. har ikke lige været til stede... men ja det er underordnet om det er html eller asp filer, princippet er det samme :o)
godt det virker :o)