Avatar billede zeniahansen Nybegynder
10. juni 2005 - 11:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Til Goaul!

Jeg er kommet til at kludre i det med at afgive point til en bruger (Goaul), som for et par dage siden hjalp mig med et spørgsmål. Jeg kom til at give pointene til mig selv :(

Jeg håber, at jeg ved dette indlæg i stedet kan give pointene til denne bruger...

Tak for besvarelsen, Goaul, om LCD TV fra Aldi.

Venli hilsen
Zneia Hansen
Avatar billede roenving Novice
10. juni 2005 - 13:40 #1
-- og du skal huske at lægge referencen, så der ikke er nogen, som får grimme tanker om ulovlig point-overførsel !-)

Ref: http://www.eksperten.dk/spm/624091
Avatar billede goaul Praktikant
10. juni 2005 - 13:48 #2
roenving -> Tak for dine link begge steder :)

zeniahansen -> Tak for point - kunne du bruge svaret? ... jeg mener, købte du det TV? :) Hvis ja, er du tilfreds med hvad du har købt?
Avatar billede goaul Praktikant
10. juni 2005 - 13:48 #3
ups *G*
Avatar billede goaul Praktikant
10. juni 2005 - 17:43 #4
zeniahansen -> Lig selv et svar -> marker os begge -> accepter svar -> så deler vi i porten ... ingen grund til jeg får så mange point :-)
Avatar billede zeniahansen Nybegynder
11. juni 2005 - 16:00 #5
Hej med jer :)

Valgte ikke at købe fjernsynet. Ville godt lige ud og tjekke markedet lidt mere :)

Jeg er glad for, at det nu er gået i orden - det med pointene :) ... Og selvfølgelig skal du have alle pointene selv!

God weekend :)
Zenia

P.S. Skal nok huske det med et link til en anden gang :)
Avatar billede roenving Novice
11. juni 2005 - 16:01 #6
-- og så skal du huske at markere navnet i boksen til venstre før du trykker på Accepter !-)
Avatar billede zeniahansen Nybegynder
11. juni 2005 - 16:05 #7
*G*

Hvordan vidste du, at jeg havde glemt at markere navnet????

Nu skulle det være i orden :)

Og, jo, jeg kunne godt bruge svaret, Goaul :)
Avatar billede goaul Praktikant
11. juni 2005 - 16:49 #8
;-)