Avatar billede over-load Nybegynder
09. juni 2005 - 20:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan BIOS'en virker

Er der nogen der sidder inde med nogle gode links, eller evt. gode bøger om hvordan BIOS'en virker. Det SKAL være dybtegående beskrivelser aller helst ....
Avatar billede thesurfer Nybegynder
09. juni 2005 - 20:23 #1
Hvad har BIOS med søgemaskiner at gøre...?

/theSurfer
Avatar billede over-load Nybegynder
09. juni 2005 - 20:26 #2
ahh fandens, sorry, laver altid den fejl.. Vil aldrig gøre det igen :D
Avatar billede jokkejensen Novice
09. juni 2005 - 20:27 #3
Alt..

Ej jeg tror ikke der er skrevet bøger om bios, det meste plejer du at kunne finde i din manual til bundkortet... Men det kan da godt være...
Avatar billede over-load Nybegynder
09. juni 2005 - 20:28 #4
I min manual til bundkortet, er der vel ikke en dybtegående beskrivelse af hvordan BIOS'en virker?
Avatar billede over-load Nybegynder
09. juni 2005 - 20:28 #5
altså BIOS'er helt generelt, ikke den specifikke i min comp :=)
Avatar billede over-load Nybegynder
09. juni 2005 - 20:42 #7
howstuffworks, synes mig ganske overfladisk, men pcguide ser ganske udemærket ud =)
smid et svar herr.
Avatar billede ksoren Nybegynder
10. juni 2005 - 22:09 #8
ok