Avatar billede elisamarie Nybegynder
09. juni 2005 - 11:17 Der er 4 kommentarer

Kopi problemmer

Jeg ved ikke lige hvor det spørgsmål hører hjemme, prøver her

Jeg benytter genvejstasten: Ctrl C meget, samt Print Scrn.
Men ofte vil det ikke gendannes i word eller photo shop, heller ikke hvis jeg højre klikker, frem for genvejs taster.

Er det noget med min opsætning at gøre, bliver hukommelsen for "fuld"
Avatar billede gryn Nybegynder
09. juni 2005 - 11:58 #1
Hmm... jeg synes det lyder lidt mærkeligt. Er du sikker på, at det ikke blot er det kopieredes indholds format den er gal med.
Jeg mener... man kan f.eks. ikke indsætte et billede i et filnavn. (sat lidt på spidsen)
Avatar billede elisamarie Nybegynder
09. juni 2005 - 16:05 #2
Nej, det er også når jeg kopi fra word til word, ja meget mærkeligt og træls
Det er ofteste når jeg gjort det nogle gange, og så vil den lige pludselige ikke mere
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
09. juni 2005 - 21:28 #3
Prøv at bruge:
CTRL + INSERT  = Kopiere
SHIFT + INSERT  = Klistre
Håber det hjælper
Avatar billede roenving Novice
28. juli 2005 - 15:08 #4
... måske lige en reminder til dette, som stammer fra den mail-løse periode !-)