Avatar billede elisamarie Nybegynder
09. juni 2005 - 11:09 Der er 3 kommentarer

Mail, skrive server navn

Ved hjemmeside som har en mail adr som åbnes i outlook, skal man intaste server navn, vil det altid være sådan eller kan det undgåes fra udbyders side.
Avatar billede bjuhl Nybegynder
09. juni 2005 - 14:39 #1
Meget forvirende spørgsmål, men nej.

Det du snakker om er en pop3 mail. Den skal altid have 2 servere angivet. 1 til at sende og en til at modtage.
Avatar billede elisamarie Nybegynder
09. juni 2005 - 16:03 #2
Hvis du er indehaver af hjemmeside kan man så ikke sætte den fast ?
Folk kan kan vel ikke kende din servere navn
Avatar billede bjuhl Nybegynder
23. juni 2005 - 08:37 #3
Jeg forstår ikke rigtig noget af det du snakker om.

Mail har ikke noget med en hjemmeside at gøre.