Avatar billede nicocarlos Nybegynder
08. juni 2005 - 15:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Søge f.eks. i fly databaser

Hejsa

jeg har set en masse sider på nettet som laver søgning i flydatabaser er der nogle det kan fortælle mig hvordan det evt foregår?

mvh nicocarlos
Avatar billede milter Ekspert
09. juni 2005 - 11:03 #1
Avatar billede milter Ekspert
09. juni 2005 - 11:04 #2
Avatar billede nicocarlos Nybegynder
09. juni 2005 - 16:01 #3
Det var mere med henblik på at søge på ledige flytider og sådan. f.eks. som flybillet.dk
Avatar billede milter Ekspert
09. juni 2005 - 19:54 #4
Så misforstod jeg dig. Jeg troede, du var interesseret i flyvemaskiner :-)

Det kommer nok an på, hvor du skal hen. Der findes et utal af søgemaskiner til den slags, og en søgning på Google med "cheap airline tickets" vil give dig ca. 4 millioner, så der er nok at vælge imellem.

Hvis det er den tekniske side af sagen, altså hvordan og hvor de søger, så kan jeg nok ikke hjælpe dig.
Avatar billede nicocarlos Nybegynder
10. juni 2005 - 13:23 #5
Det er den tekniske side af sagen - hvordan og hvor de søger ;D
Avatar billede milter Ekspert
10. juni 2005 - 13:45 #6
Jeg har fundet et link her, som måske kan hjælpe dig lidt:

http://www.sidestep.com/html/press_center/news/2005/news_032105.html
Avatar billede nicocarlos Nybegynder
12. september 2005 - 00:27 #7
det var ikke rigtig det jeg tænkte på, jeg lukker