Avatar billede bgjensen Nybegynder
07. juni 2005 - 21:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

erstatning for file_get_contents

jeg har lidt problemer med brugen af "file_get_contents" den virker som den har lyst til, nogele ganger virker den fint, men andre gange timer siden ud, og den er ingen gang begyndt at lave filen. Er der en anden bedre løsning til dette script???

$link = $_POST["link"];
$url = "http://www.SIDEN.com/".$link;
$cnt = file_get_contents( $url );

$hent = "cache/".$link.".txt";

$fp = fopen( $hent, 'w' );
fwrite( $fp, $cnt );
fclose( $fp );
Avatar billede kargo1 Nybegynder
07. juni 2005 - 23:19 #1
Du kan bruge set_time_limit() til at udsætte tidspunktet for time out.
Avatar billede bgjensen Nybegynder
10. juni 2005 - 20:12 #2
kargo1 -> det var jo ingen erstatning for file_get_contents :) men det virker efter at jeg har sat en set_time_limit ind så smid et svar så du kan få point
Avatar billede kargo1 Nybegynder
14. juni 2005 - 13:06 #3
:-)