Avatar billede zeniahansen Nybegynder
07. juni 2005 - 12:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål om LCD TV fra Aldi og "High definition"

Hej med jer!

Aldi har i denne uge et LCD TV til 8.000 kr. Jeg ville høre, om der er nogen der ved, om det er "noget værd"? Jeg er på udkig efter et godt fladskærms fjernsyn, som kan erstatte mit gamle fjernsyn, hvilket vil sige, at jeg skal kunne holde ud at se på det stort set hver dag, så det skal helst have et klart, godt billede og ikke virke langsomt og sløret. Da det er Aldi, som sælger det, så er det jo desværre ikke muligt at se fjernsynet før man har købt det, så jeg har meget brug for at høre jeres mening om det. I kan læse om det på www.aldi.dk.

Derudover har jeg et spørgsmål omkring "High Definition", og hvad det er præcist??? Der står på Aldi's hjemmeside at fjernsynet er forberedt til High definition...

Til sidst, hvis der er nogle, som kender til andre fladskærmsfjernsyn, som er værd at tage i betragtning, inden jeg køber, så må I meget gerne fortælle mig om det :) Mit budget kan klare op til ca. 15-20.000 kr.

Venlig hilsen
Zenia Hansen :)
Avatar billede goaul Praktikant
07. juni 2005 - 19:06 #1
Synes bestemt Aldis tilbud ser rigtig godt ud til prisen!
Var inde og tjekke på edbpriser.dk, men ingen forhandler Medion.
Her er en svensk test af Medion 30" fra 15. marts i år.
http://www.dinside.no/php/art.php?id=210371
De konkluderer at man får meget for pengene - så vidt jeg kan se er Aldis 32" Medion et langt bedre TV, og til en endnu billigere pris :)

Bliver desværre nødt til at komme lidt "malurt i bægeret":
Fornylig gjorde Aldi sig ikke særlig heldig bemærket i udsendelsen Kontant på DR1. Folk havde problemer med at få deres ting repareret - nogle ventede adskillige måneder.
Avatar billede zeniahansen Nybegynder
10. juni 2005 - 10:52 #2
Hej, tak for dit svar :)

Hvordan giver jeg dig point????
Avatar billede zeniahansen Nybegynder
10. juni 2005 - 11:00 #3
Åh, nej, jeg har vist kludret i det??? Er jeg ikke kommet til at give mig selv pointene nu???

Hvis du læser dette Goaul, så opretter jeg et nyt indlæg, som du kan besvare og få point for. Jeg beklager meget, men jeg er ny til det her med at skulle afgive point :(
Avatar billede roenving Novice
10. juni 2005 - 13:40 #4