Avatar billede newcoma Nybegynder
06. juni 2005 - 14:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lokaler til IT kurser

Jeg skal til at arrangere IT kurser 4 forskellige steder i landet, og har brug for at vide hvor det er bedst at leje lokaler.

Der skal være min. 10 computere med internet. Jeg overvejer at ringe til FOF men måske har en af jer erfaring med leje af lokaler til kursus brug?
Avatar billede cool-wil Nybegynder
06. juni 2005 - 20:03 #1
hvis det skal være en oplevelse for dine gæster kunne man f.eks. leje et konference rum på et hotel, dem er der mange af, og deres priser er for det meste fornuftige
Avatar billede cool-wil Nybegynder
06. juni 2005 - 20:03 #2
der er tit konference weekender på div. hoteller med mad og overnatning hvis det er sådan noget du leder efter
Avatar billede karstenwnielsen Nybegynder
22. december 2007 - 22:27 #3
prøv http://www.regus.dk de er relativt billige.
http://www.zoomtek.dk har også på et tidspunkt lejet lokaler ud
Avatar billede enya Nybegynder
22. december 2007 - 22:57 #4
>karstenwnielsen: har du set at spørgsmålet er over 2 år gammelt..?