Avatar billede soleo Nybegynder
05. april 2001 - 14:06 Der er 14 kommentarer

Besøgs tæller

Hej,

Er der nogen som kan hjælpe mig med at lave koden til en besøgstæller.

Den skal have baggrundsfarven #FF9900 - fonten skal være verdana og størrelsen 2.

Er det overhoved noget som kan lade sig gøre?
Avatar billede htx98i17 Professor
05. april 2001 - 14:08 #1
ikke i html, du skal have noget asp, php, eller lign. til at lave det med...
Avatar billede netsrac Praktikant
05. april 2001 - 14:10 #2
Du kan få en transperant tæller på www.wservice.dk
Avatar billede jay Nybegynder
05. april 2001 - 14:19 #3
Det kan laves i cgi (ikke fordi jeg kan finde ud af det), men uanset hvad skal serveren, hvorpå siden ligger understøtte det.
Avatar billede hyperactive Nybegynder
05. april 2001 - 14:22 #4
Skal den bare kunne tælle antal besøgende, eller skal der også være adgang til mere avanceret statistik?
Avatar billede hejjjj Nybegynder
05. april 2001 - 14:27 #5
Der ligger flere på nettet lige til at downloade, hvorfor ikke bruge en af dem ?????
Avatar billede hyperactive Nybegynder
05. april 2001 - 15:19 #6
På thecounter.com kan man selv vælge baggrundsfarve, men kan ikke huske, om man kan ændre skrifttypen
Avatar billede alleycat Nybegynder
05. april 2001 - 20:45 #7
Jeg kan give dig php-kode hvis du har mulighed for at køre php på din server. Du kan få den i alle farver og fonte du kunne tænke dig. - men jeg skal lige vide om du overhovedet kan køre php før jeg begynder at lave noget. (jeg kan også give dig statistik, men dette er mere avanceret... sådan ca. 100 point mere avanceret)
Avatar billede soleo Nybegynder
06. april 2001 - 12:21 #8
< alleycat.

Jeg har PHP4 på min server, så hvis du har tid og lyst må du meget gerne lave en besøgstæller til mig.

Fonten = verdana
Størrelsen = 2
Font farve = hvid

Min e-mail er loland@ofir.dk
Avatar billede soleo Nybegynder
06. april 2001 - 12:26 #9
baggrundsfarve = sort
Avatar billede brandy Nybegynder
06. april 2001 - 20:08 #10
Soleo-->
http://www.eksperten.dk/spm/50435

;-)

Bare for at få det lukket.

[Brandy]
Avatar billede alleycat Nybegynder
07. april 2001 - 00:14 #11
Jeg laver kode og sender det til dig i løbet af natten...
Avatar billede nettrain Nybegynder
07. april 2001 - 00:25 #12
Hvorfor ikke bare bruge www.chart.dk eller www.peak.dk man kan få meget neutrale countere hos dem begge!!!
Og en meget avanceret statestik

/NetTrain/
Avatar billede alleycat Nybegynder
07. april 2001 - 00:52 #13
Kode samt mail med instrukser er blevet sendt.
Avatar billede ricky1 Nybegynder
17. maj 2001 - 17:27 #14
prøv
http://www.counterart.com/
der er noget at vælge imellem