Avatar billede cycan Nybegynder
06. juni 2005 - 09:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

HP iPAQ vs Acer

Ja hvad skal jeg vælge...

HP iPAQ rz1710 Pocket PC inkl. TomTom 3
eller
Acer N53 PDA med Destinator 3

Prisen er den sammen men kan godt se at Acer er lidt bedre end HPén men den har jo TomTom.. så hvad syntes i???
Avatar billede mlyager Nybegynder
06. juni 2005 - 09:40 #1
lytter lige med på denne ...:)
Avatar billede cycan Nybegynder
06. juni 2005 - 09:42 #2
Det er helt i orden.... :-)
Avatar billede cycan Nybegynder
06. juni 2005 - 09:53 #3
UPS skal lige siges det er en Acer N35 ikke en N53
Avatar billede jpvj Nybegynder
06. juni 2005 - 09:54 #4
Godt spm. Jeg har testet både TomTom, X-Road (dk oversættelse af Destinator) og ViaMichelin.

Sidstnævnte var helt til grin, og for ikke at gøre det værre, så fik jeg en virus inficeret e-mail retur fra Michelin, da jeg kommunikerede med dem *G*.

TomTom og X-Road lå meget lige, men TomTom gav det bedste helhedsindtryk. For blot at nævnte en lille irriterende ting fra X-road: Man *skal* klikk OK til "Warning do not ...." hver gang programmet startes - det var et krav fra USA/Destinator.

Vi endte med TomTom og der var da også nogle problemer. Det mest alvorlige var, at nogle veje var placeret i forkerte byer. Fejlene er rettet nu.

PS: Vi har en BlueTooth GPS, og det vil jeg gerne fraråde. Det er simpelthen for langsommeligt og ustabilt at "starte". Det er ikke fordi det ikke virker, men ofte når man at bruge 1 minut på at søge/forbinde. Når først det kører, er der ingen problemer, men hvis ikke trådløst forbindelse er et must, så undgå besværet.
Avatar billede cycan Nybegynder
06. juni 2005 - 09:59 #5
Til jpvj

Efter hvad jeg kan forstå så vil du helst købe HP eller hvad???
Avatar billede Karsten Rasmussen Nybegynder
12. august 2005 - 19:04 #6
Jeg bruger en acer n35 med indbygget gps, den kører tomtom 5 bedre end min ipaq 2110 med flash gps. aceren er billig ca 2600.
Avatar billede Karsten Rasmussen Nybegynder
12. august 2005 - 19:04 #7
den virker selvfølgelig også med destinator 3. udemærket enda.