Avatar billede rehsoe Nybegynder
05. juni 2005 - 15:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Error fra UPDATE

Hejsa

jeg har en lille side hvor jeg har lavet en UPDATE funktion, men jeg får en fejlbesked fra serveren når jeg prøver at køre den.
Er der nogen af jer der kan se hvad fejlen er??
Min side ligger hos B-one.net.

[Kode]
mysql_query("UPDATE ep SET Adresse='$Adresse', Postnr='$Postnr', By='$By', Telefon='$Telefon', Mobil='$Mobil', Mail='$Mail', Firma='$Firma', Firma_adresse='$Firma_adresse', Firma_postnr='$Firma_postnr', Firma_by='$Firma_by', Firma_telefon='$Firma_telefon', Firma_mobil='$Firma_mobil', Firma_mail='$Firma_mail' WHERE id=$id LIMIT 1")or die("Forespørgelsen lykkedes ikke : " . mysql_error());
[Kode slut]

[Error]
Forespørgelsen lykkedes ikke : You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'By='xxxx', Telefon='x', Mobil='xx xx xx xx', Mail='xxxx@xxxx.xx
[Error slut]

mvh
Rehsoe
Avatar billede ksoren Nybegynder
05. juni 2005 - 15:16 #1
BY er et reserveret ord. Så prøv med

`By`='$By'
Avatar billede rehsoe Nybegynder
05. juni 2005 - 15:22 #2
hmmm, det gav den samme fejlbesked.
Avatar billede rehsoe Nybegynder
05. juni 2005 - 15:31 #3
Ksoren ... smid et svar så du kan få nogen point.

Du havde ret. Jeg havde bare fået uploadet en forkert fil til serveren, så fejlen var ikke rettet på serveren, doohh.

mvh
Rehsoe
Avatar billede rehsoe Nybegynder
03. september 2005 - 11:05 #4
lukket