Avatar billede cplus Nybegynder
03. juni 2005 - 14:41 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Reflection og WindowsCS/PPC2k3

Jeg har et bootstrap program, som downloader sin nyeste version
og starter dette op via reflection.

Nu vil jeg så portere mit appStarter program til både PPC og Windows CE.

Men jeg løber ind i gevaldige hug fra Compact Framework.

Det store problem er at jeg benytter BindingFlags og Type.InvokeMember

Dette er ikke noget problem i win32 miljø, men når jeg smutter på pda'en får jeg en NotSupportedException. (Det er en statisk metode som kaldes)

Jeg KAN finde mine metode navne i klassen, men invoke af dem kaster en exception.

Nogen af jer som har prøvet dette?

Jeg ved ikke om det måske umiddelbart har noget at gøre med at der ikke er noget umiddelbart AppDomain i Compact framework
Avatar billede spif2001 Nybegynder
03. juni 2005 - 14:45 #1
En notsupportedexception er som regel fordi du bruger en metode fra .net frameworket, som ikke findes eller kan bruges i compact frameworket...
Avatar billede spif2001 Nybegynder
03. juni 2005 - 14:47 #2
Avatar billede cplus Nybegynder
03. juni 2005 - 14:48 #3
Det finder jeg mærkeligt.

1. Det er blot Main() <- uden argumenter.
2. Inde i den viser jeg en message box..
3. App'en kører fint når jeg selv eksekverer den.
Avatar billede spif2001 Nybegynder
03. juni 2005 - 14:48 #4
bruger du en overload som ikke er til CF?
Avatar billede cplus Nybegynder
03. juni 2005 - 14:49 #6
God artikel. Dog er koden i den eksisterende process.
Avatar billede cplus Nybegynder
03. juni 2005 - 14:50 #7
hmmmm
Avatar billede cplus Nybegynder
06. juni 2005 - 09:34 #8
problem løst. Bruger MethodInfo.Invoke
Avatar billede cplus Nybegynder
22. juni 2005 - 23:37 #9
svar lige spif
Avatar billede cplus Nybegynder
22. juni 2005 - 23:37 #10
Forresten hvis du som jeg synes det reflection er lidt for meget en frækkert -så check det nye msdn mag ud. Der er en god artikel omkring performance optimering.
Avatar billede cplus Nybegynder
28. juni 2005 - 09:32 #11
svar lige spif