Avatar billede bb_maze Nybegynder
02. juni 2005 - 13:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Cached side i Google katalog

Hejsa

Jeg er lige stødt på et lidt underligt problem med google.

Hvis man henter en cached version af Google kataloget, hvor min side er med i, ser det sådan her ud:
http://216.239.59.104/search?q=cache:m9nWVrs3J1sJ:directory.google.com/Top/World/Dansk/Sport/Motorsport/+safetycar.dk&hl=da&client=firefox-a

Men hvis man går ind på den nuværende, ser det således ud: http://directory.google.com/Top/World/Dansk/Sport/Motorsport/

Altså er min side med i den cached, men ikke i den der er online nu. Mit spørgsmål er så, kort og godt; hvorfor?

Min side er stadig at finde, når man søger på google, så den er vel ikke blevet bannet eller fjernet fra deres system...

På forhånd tak for hjælpen!

Hygge
Avatar billede bb_maze Nybegynder
27. juni 2005 - 00:48 #1
Nåh, det var der ingen der kunne svare på. Kan også se den er kommet tilbage på listen nu...

Hygge
Avatar billede bb_maze Nybegynder
27. juni 2005 - 00:48 #2
Svar ;)