Avatar billede chops Nybegynder
01. juni 2005 - 21:16 Der er 3 kommentarer

Tilføj i css i html-nyhedsbrev

Hej
Jeg er ved at oprette et html-nyhedsbrev. Jeg har ikke noget problem med at tiløje billederne ved at give dem hele stien til hvor de ligger på nettet.

Men: Jeg kan ikke få det til at virke med min css - hvordan får jeg den med ...

Håber I kan hjælpe
Avatar billede chops Nybegynder
01. juni 2005 - 21:29 #1
Kan det være fordi jeg bruger outlookexpress? og ikke outlook?
Avatar billede olebole Juniormester
01. juni 2005 - 22:24 #2
<ole>

I HTML-e-mails bør du ikke bruge CSS. Der bør du skrive HTML3.2 - 4.0, da de fleste mail-klienter er elendige til HTML og ikke forstår nyere WWW-teknikker

/mvh
</bole>
Avatar billede tuk Nybegynder
02. juni 2005 - 02:14 #3
Hmm ... tjae ... ellers KUNNE du jo bare putte det ind i din kode:

<head> ...
<style type="text/css">
<!--
[dit stylesheet]
-->
</style>

... MEN ... jeg støtter oleboles opfordring til at holde dig til 'gammeldaws' HTML ;-)
</head>
<body .... bla, bla, bla