Avatar billede simonbrinck Nybegynder
01. juni 2005 - 19:57 Der er 3 kommentarer

k500i synkronisering

Hej eksperter.

Jeg har en sony-ericsson k500i og jeg har hørt at man kan bruge en synkroniseringsmetode over GPRS. Det er noget med at man skal skrive en synkroniseringssever og et password.
Hvordan finder jeg en synkroniseringsserver, eller hvordan sætter jeg en op?

Jeg håber det er muligt og at i kan hjælpe mig
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
02. juni 2005 - 09:33 #1
Det du skal bruge er en SyncML server.  f.eks. www.sync4j.org eller en kommerciel SyncML server.
Avatar billede simonbrinck Nybegynder
07. juni 2005 - 01:40 #2
Skal jeg så downloade programmet (53mb) og opsætte det på mit eget domæne?
Kan det gøres nemmere? (fx ved at oprette en Syncserver online?)
Avatar billede runarr Nybegynder
10. juli 2006 - 09:47 #3
Jeg bruger gratistjenesten www.zyb.com til at synce min sony-ericsson w810i. Den sender selv brugernavn og password til mobilen. Man skal bare selv sørge for at have sin GPRS forbindelse i orden, så spiller den!