Avatar billede madonion Nybegynder
31. maj 2005 - 14:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Starte Acad fra et ADT2005 miljø.

Hejsa Alle.

På min uddannelse har vi PC'er med ADT2005 tilrådighed, som er installeret af skolens IT-medarbejdere. Vi har nu brug for at kunne starte en 'ren' Acad, ikke en ADT. Vi har ikke Cd'er med programmet tilrådighed, men kan vi ikke få startet en Acad op alligevel? I så fald hvordan?

På forhånd tak.

MadOnion
Avatar billede bisk Nybegynder
01. juni 2005 - 17:17 #1
Jo det kan du godt. Du skal bare gå i programmer og under ADT er der en ren Auto CAD
Avatar billede tuekappel Nybegynder
05. juni 2005 - 12:07 #2
altså, ADT er jo "bygget ovenpå" en autocad, så ADT har alle de funktionaliteter autocad har. Hvis du kan forklare lidt mere om, hvorfor det er nødvendigt for dig at starte autocad uden ADT overbygningen, kunne vi måske hjælpe dig bedre.
Men jeg kan godt forstå hvis du vil slippe for de præ-definerede lagstrukturer o.s.v.

Jeg kan ikke finde en "ren" acad i min ADT2005 installation, som den foregående skrev, så det stiller jeg mig lidt undrende til.
Avatar billede madonion Nybegynder
22. juni 2005 - 20:17 #3
Det er nødvendigt fordi der skal bruges noget undervisnings materiale som kun passer med menu'er, genveje, skærmbilleder osv som de ser ud i en 'ren acad'. Fx er menuen indstillinger/options ikke det samme sted i en 'ren' acad som i en ADT.
Det er simpelthen for at det materiale vi har kommer til at passe med det eleverne ser på skærmen. Hvis det ikke gør det er der en skov af hender i luften hele tiden fordi 'det ikke er som i papirerne'
Avatar billede tuekappel Nybegynder
23. juni 2005 - 20:27 #4
Det var jo et oplagt spørgsmål til Autodesk. Det kunne være at de ville "downgrade" en af jeres ADT installationer til formålet, for en periode.
Avatar billede madonion Nybegynder
25. juni 2005 - 12:06 #5
Det bliver måske løsningen. Lukket.