Avatar billede madsling Nybegynder
30. maj 2005 - 14:53 Der er 2 kommentarer

SELECT i Stored Procedure

Jeg får en fejl;"Resource is low, some results where dropped!"
når jeg kørere følgende kode;
Jeg er klar over at når jeg "selecter" vises det grafisk i gridden, men hvordan undgår jeg det?
DECLARE curData CURSOR FOR
    SELECT AMOUNT,AMOUNT_YTD,SYS_OPR_AMT,OPR_VAKD
    FROM TABEL

IF @tblSource_FACT = '' OR @tblSource_4339 = ''
    Print '50001 Table names must be filled in!'
ELSE
    BEGIN
    OPEN curData
    FETCH NEXT FROM curData
    INTO AMOUNT,AMOUNT_YTD,SYS_OPR_AMT,OPR_VAKD
    WHILE @@FETCH_STATUS = 0
        BEGIN
        FETCH NEXT FROM curData
        END
    CLOSE curData
    DEALLOCATE curData
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
30. maj 2005 - 21:50 #1
Jeg ved ikke hvad det er der giver fejlen, men her er nogle kommentarer til koden:

Anden gang du FETCH'er glemmer du at angive INTO, det burde give en fejl!?

Og så kan jeg ikke se hvorfor du laver FETCH NEXT indtil @@FETCH_STATUS <> 0, du bruger jo ikke data til noget.

CLOSE curData linien skal en tand op, over det sidste END.

Du siger PRINT, hvad er meningen med det? Hvordan skal den køres, i Query Analyzer?
Avatar billede madsling Nybegynder
31. maj 2005 - 08:53 #2
Nu er det ikke koden som er problemet, det er iøvrigt kun et udpluk af den originale kode, men fejlen "Resource is low, some results where dropped!" som giver problemer..
Det må have noget at gøre med, hvor meget memory som databasen er sat op til, da programmet kører igennem hvis jeg sætter "discard results" til..??