Avatar billede lazlowdk Nybegynder
30. maj 2005 - 12:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

iframe og java script

i min index.php fil har jeg en iframe... i den iframe er der et link der gerne skal påvirke index.php... hvordan gør jeg det?

Mere specifikt så skal linket i iframen ( onclick="CSAction(new Array(/*CMP*/'gaestebog'));return CSClickReturn();" csclick="gaestebog" ) få skærmbilledet til at scrolle horisontalt hen til gæstebogen...

eksempel: www.deadgiraf.dk/fx

Men hvordan gør jeg det?
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
30. maj 2005 - 13:27 #1
Prøv med parent.CSAction(new Array ....
Avatar billede lazlowdk Nybegynder
30. maj 2005 - 13:33 #2
hehe... nu er jeg (desværrer) en nød til Java script... så du må desværrer vise mig det i setdet for at forklare det...
Avatar billede lazlowdk Nybegynder
30. maj 2005 - 15:48 #3
ævs... jeg sad vist og sov... har fundet en løsning med CSS... undskyld mange gange... men jeg har et lignende spørgsmål her du gerne må hjælpe mig med... ;)

http://www.eksperten.dk/spm/621830