Avatar billede tlg_oesterbro Nybegynder
27. maj 2005 - 12:31 Der er 3 kommentarer

Erfaringer med DBAN

Er der nogen som har erfaringer med DBAN (www.dban.dk). Får man overhovedet kontakt til nogen, hvis man har en ide? Er det de 1250,- penge værd?
/Jesper
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2005 - 13:01 #1
Prøv at skrive til dem her:

http://www.startfirma.dk/art_pwc.php

Det er gratis =)
Avatar billede diggerx Nybegynder
27. maj 2005 - 13:37 #2
Dban er absolut pengene værd, men det kræver at du har fuldstændig styr på din forretningsplan med budgetter, markedsanalyse, salg, distibution etc. etc.

Du bør som minimum lade din revisor gennemgå projektet inden du sender det ind.
Avatar billede airplay Praktikant
08. juni 2005 - 11:18 #3
Hej Jesper,
Jeg har i sin tid oprettet profil og forretningsplan (meget tidskrævende),
uden nogen effekt overhovedet - så der finder du ikke investorer