Avatar billede lyngelarsen Nybegynder
27. maj 2005 - 00:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gemme en række uploadede images på en server

Ved hjælp af et lille program uploader jeg jpg billeder til min hjemmeside!
Dette bliver så refreshet der (på siden)
Er det muligt at gemme en række af disse billeder efter hinanden, enten på hjemmesiden eller på harddisken samtidigt?
Håber at jeg har udtrykt mig klart nok:-)
Avatar billede lyngelarsen Nybegynder
27. maj 2005 - 00:23 #1
Billederne er fra et webcam!
Avatar billede roenving Novice
27. maj 2005 - 01:18 #2
Javascript ?-)

Normalt har du fra scripts ikke den fjerneste mulighed for at tilgå klient-maskinens ressourcer uden at svare ja til at du vil tillade skadeligt indhold, så det lyder som et no-go !-)
Avatar billede lyngelarsen Nybegynder
27. maj 2005 - 07:28 #3
Jeg havde forestillet mig at der hvor man skriver destinationen til upload af billederne i det lille program som bruges, kunne man måske lave et lille script som så fik den til at kunne gemme flere billeder end kun det ene som jo nu bliver overskrevet hver gang et nyt uploades! - et eller andet med +1.
Hvis I forstår :-)
Avatar billede lyngelarsen Nybegynder
20. januar 2006 - 22:02 #4
slut