Avatar billede slimklatten Nybegynder
25. maj 2005 - 15:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Display javaversion

Nogen der kender noget kildekode(eller kender et link) som kan displaye MS jvm version og sun versionsnumre via noget web.

f.eks en java applet
som viser
MS java : version 3805
Sun java: version 1.4.etellerandet
og mulgvis skrive hvis der ikke er java installeret
Avatar billede arne_v Ekspert
25. maj 2005 - 15:39 #1
Avatar billede slimklatten Nybegynder
25. maj 2005 - 15:57 #2
ups ... jeg har ikke beskrevet det godt nok ... jeg er interesseret i at få vist buildnummer ... sorry
Avatar billede arne_v Ekspert
25. maj 2005 - 18:45 #3
for SUN Java fremgår den System.getProperty("java.vm.version")

jeg mener ikke at den information er tilgængelig for MS Java
Avatar billede arne_v Ekspert
25. maj 2005 - 18:49 #4
hvis du i windows explorer tager properties og version info på
C:\windows\system32\msjava.dll så kan du se det
Avatar billede arne_v Ekspert
25. maj 2005 - 18:50 #5
men det vil være svært at få fat i den info fra en java applet
Avatar billede arne_v Ekspert
24. juli 2005 - 16:52 #6
OK ?
Avatar billede slimklatten Nybegynder
25. juli 2005 - 11:21 #7
tjah ... ikke lige hvad jeg søgte .. men ok du må gerne få de point :)

btw
for Microsoft fremgår buildversionen med SystemVersionManager.getVMVersion().getProperty("BuildIncrement");

(desværre er jeg ikke særlig god med at kode i java - så jeg henviser blot til http://java.com/en/download/help/testvm.xml istedet ;)