Avatar billede babbelutten Nybegynder
22. maj 2005 - 19:13 Der er 7 kommentarer

En løsning til beskyttelse af billeder

Vidste ikke lige hvor jeg skulle placere dette =) og jeg kunne ikke lige finde det andre steder.

Jeg har fået beskyttet mine billeder på min hp så meget som muligt, man kan ikke højreklikke på billederne mere - og nu har jeg endelig fundet en kode - som fjerner den lille toolbox som kommer frem - når man sætter markøren henover billederne

I kan se det på følgende link - håber i kan bruge det =)

http://www.html-reference.com/META_httpequiv_imagetoolbar.htm
Avatar billede popsy Novice
22. maj 2005 - 19:20 #1
Avatar billede babbelutten Nybegynder
22. maj 2005 - 19:21 #2
Oh det vidste jeg ikke lige - der er så mange tråde så det er ikke til at finde rundt i :-(
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. maj 2005 - 19:22 #3
Og så var det nok egentlig et artikel-emne ;)
Avatar billede babbelutten Nybegynder
22. maj 2005 - 19:26 #4
Kan den ikke flyttes så?
Avatar billede babbelutten Nybegynder
22. maj 2005 - 22:43 #5
hmm ok - bare slet denne tråd :) somebody?!? :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. maj 2005 - 23:05 #6
Du kan vel oprette den som artikel?

(Spørgsmål slettes ikke)
Avatar billede olebole Juniormester
18. juni 2005 - 21:05 #7
<ole>

At pille i brugerens browsers features regnes af de fleste for temmelig uforskammet. Specielt 'anti-højrekliks-scripts' er en hade-ting for de fleste, da de stjæler en masse brugbare features fra brugeren - uden at yde nogen somhelst form for beskyttelse for indehaveren af siden. Det svarer til at låse bildøren med et stykke tape  :)
Mange - herunder jeg selv - kommer aldrig tilbage til et site, der bruger den slags pjat.

Det kan være yderst fornuftigt at fjerne image-toolbaren, da den ofte skæmmer en side - men heller ikke her, er beskyttelse et argument.

/mvh
</bole>