Avatar billede knico Nybegynder
21. maj 2005 - 14:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Returner til CheckBoxList efter AutoPostBack

Jeg har lavet en simpel survey i ASP.NET (Language="VB") ved hjælp af WebMatrix.
Jeg benytter en del lister hvor muligheden er "Andet" og når der klikkes på den bliver textbox.visible=true.
Eksempel: <asp:CheckBoxList id="chklstEdu" runat="server" OnSelectedIndexChanged="Check_Clicked" AutoPostBack="True">

    sub check_clicked(Sender As Object, E As EventArgs)
        if chklstEdu.items(9).selected then
            lblEdu.text="Hvis andet: "
            txtEduOther.visible=true
        else
            txtEduOther.visible=false
            txtEduOther.text=""
            lblEdu.text=""
        end if

    end sub

Når jeg kører siderne på WebMatrix serveren bliver siden "stående" - tekstboxen dukker bare op, men når jeg laver det hos min webhost springer man øverst på siden. Er der en måde at løse dette på?
Avatar billede burningice Nybegynder
21. maj 2005 - 14:08 #1
du skal have kopieret din aspnet_client-mappe med op også
Avatar billede knico Nybegynder
22. maj 2005 - 09:08 #2
Hej burningice, Det hjalp desværre ikke (der lå desuden en i forvejen). Derimod fandt jeg ud af, at der er noget der hedder smartnavigation, der skal sættes til true. Det hjalp, men tak for forsøget.
Avatar billede burningice Nybegynder
22. maj 2005 - 09:37 #3
jeg gik ud fra at det var sat til true, siden at det virkede på egen maskine. Og smartnavigation skal netop bruge de .js-filer der ligger i aspnet_client-mappen, så derfor måtte det være den der manglede på din webhost.
Avatar billede knico Nybegynder
22. maj 2005 - 09:59 #4
OK, så det er nok dit forslag der virkede. Tak for hjælpen. Drop et svar så får du point.
Avatar billede burningice Nybegynder
22. maj 2005 - 10:04 #5
.