Avatar billede buster58 Nybegynder
21. maj 2005 - 11:59 Der er 47 kommentarer

Meget langsom PC

Jeg har søgt hjælp under "styresystemer", er også kommet et stykke af vejen, men personen der hjalp har ikke vist sig igen og jeg er blevet rådet til at forsøge her. Jeg har hentet div. programmer hjem og kørt dem. Ad-Aware viser ingen fejl. Jeg lægger logfilen fra Hijackthis ind. Kan nogen hjælpe?

May 20 13:02Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 13:32:13, on 20-05-2005
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Windows\Reminder.exe
C:\Programmer\WinFast\WFTVFM\WFWIZ.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\Smart270\KeyMon.exe
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_06\bin\jusched.exe
C:\Programmer\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe
C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Programmer\Nikon\NkView6\NkvMon.exe
C:\Programmer\Lavasoft\Ad-Aware SE Personal\Ad-Aware.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Kaspersky\mwavscan.com
C:\Kaspersky\kavss.exe
C:\Documents and Settings\Ejer\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\DF7VHPOE\hijackthis[1].exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.klub.amitech.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://www.klub.amitech.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer = safeproxy.cybercity.dk:8080
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [StorageGuard] "C:\Programmer\Fælles filer\Sonic\Update Manager\sgtray.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [Reminder] C:\Windows\Reminder.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinFast Schedule] C:\Programmer\WinFast\WFTVFM\WFWIZ.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MMKey] C:\Programmer\Smart270\KeyMon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_06\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Component Manager] "C:\Programmer\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] "C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [BullGuard 5.0] "C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard 5.0\bullguard.exe"
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O4 - Global Startup: NkvMon.exe.lnk = C:\Programmer\Nikon\NkView6\NkvMon.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll
O9 - Extra button: EmpirePoker - {77E68763-4284-41d6-B7E7-B6E1F053A9E7} - C:\Programmer\EmpirePoker\EmpirePoker.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: EmpirePoker - {77E68763-4284-41d6-B7E7-B6E1F053A9E7} - C:\Programmer\EmpirePoker\EmpirePoker.exe
O9 - Extra button: Related - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm (file missing)
O9 - Extra button: Trend Micro Security Services - {D5E1CDC8-64B9-4f8c-8155-FC3B6D6749F7} - http://tmss.trendmicro.com/dashboard/dashboard.aspx?HDDCIEJCCAJFHBFCAHDIAIABDAIIGCIFBGDAA (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Trend Micro Security Services - {D5E1CDC8-64B9-4f8c-8155-FC3B6D6749F7} - http://tmss.trendmicro.com/dashboard/dashboard.aspx?HDDCIEJCCAJFHBFCAHDIAIABDAIIGCIFBGDAA (file missing)
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=36467&clcid=0x409
O16 - DPF: {410A8B3C-7CCB-40E8-8B11-28B099E5C488} (Trend Micro Security Services Control) - http://tmss.trendmicro.com/Dashboard/controls/activex_10/TMSSReportW.CAB
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1102980947500
O16 - DPF: {AB86CE53-AC9F-449F-9399-D8ABCA09EC09} (Get_ActiveX Control) - https://h17000.www1.hp.com/ewfrf-JAVA/Secure/HPGetDownloadManager.ocx
O16 - DPF: {EB387D2F-E27B-4D36-979E-847D1036C65D} (QDiagHUpdateObj Class) - http://h30043.www3.hp.com/aio/en/check/qdiagh.cab?325
O23 - Service: Ati HotKey Poller - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\System32\HPZipm12.exe

:08 2005 => ERROR!!! Invalid Entry http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe

http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#spybot
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=321CD7A2-6A57-4C57-A8BD-DBF62EDA9671&displaylang=en
Kommentar: buster58
20/05-2005 14:47:41 majsmarken>>> Her så logfilen fra Hijackthis. Jeg kunne ikke hente de 2 links hjem som er indsat nederst i min kommentar.Den ERROR er fra http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe
Kommentar: buster58
20/05-2005 15:20:10 majsmarken>>> Her er hele filen med ERROR Fri May 20 13:02:08 2005 => ERROR!!! Invalid Entry \??\C:\??\C:\Programmer\BullGuard\regspy.sys in SYSTEM\CurrentControlSet\Services\REGSpy
Kommentar: bartz
20/05-2005 16:19:52 buster58 lige præcist derfor du skal oprette den i virus.. Havde samme problem at computer var for langsom og det var pga en adware som gjorde at den brugte 100% af min CPU.. Jeg anbefaler klart du opretter den her i Virus så vil du få lidt "bedre" og mere hjælp..
Kommentar: buster58
20/05-2005 17:48:34 bartz>>>> Det var bestemt ikke for at være afvisende. Men kunne bare ikke forstå at mit virusprogram ikke kunne finde nogle alvorlige problemer. Jeg vil lige vente og gøre det færdig med "majsmarken" Men tusinde tak.
Kommentar
Svar

Abonnér
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
21. maj 2005 - 14:54 #1
Din log er faktisk ren, så hvis du skal fixe fejlmeddelelsen mht regspy, bør du geninstallere Bullguard. Dette burde fixe problemet.
Avatar billede buster58 Nybegynder
21. maj 2005 - 15:28 #2
tonnybrandt>>> Det vil jeg lige prøve. Den eneste side jeg kan logge ind på er denne. Kan det have noget at gøre med regspy?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
21. maj 2005 - 15:37 #3
I så fald synes jeg du skal slå den indbyggede firewall i windows til og fuldstændigt afinstallere Bullguard.

Den indbyggede firewall aktiveres sådan:
Klik start | indstillinger | netværksforbindelse | lanforbindelse
klik egenskaber | avanceret, sæt hak i den øverste boks "beskyt computeren ..."

Det tyder på at Bullguard firewall'en er "gået i kludder" og så vil der netop ske sådan noget.

Når du har afinstalleret den og checket at internettet nu virker ordentligt, kan du prøve at geninstallere Bullguard.
Avatar billede buster58 Nybegynder
21. maj 2005 - 16:17 #4
tonnybrandt>>>> Jeg har prøvet at gå ind som du har anvist, men når jeg klikker på Lan-forbindelsen kommer der kun en box med proxyindstillinger, ikke noget med egenskaber og avanceret.
Avatar billede savle Nybegynder
21. maj 2005 - 16:38 #5
Det kommer der ved højerklik,
men du skriver noget med proxyindstillinger, tror ikke du gør helt som tonnybrant, skriver, det ikke i explorer under indstillinger.
klik på start, nede i venster side af skærmmen, klik på kontrolpanel, dobbel klik på Netværksforbindelser, højerklik på din lan forbindelse, her kan du vælge Egenskaber, klik på fanebladet Avanceret og sæt hak i firewall.
Avatar billede buster58 Nybegynder
21. maj 2005 - 17:27 #6
savle>>> Jeg finder overhovedet intet på "netværksforbindelser" Siden er helt tom.
Avatar billede buster58 Nybegynder
21. maj 2005 - 17:29 #7
savle>>> Jeg puslede med en ide om at formatere skidtet, men jeg kan ikke brænde mine foto's ned på en CD da jeg ikke kan få forbindelse til mit E-drev.
Avatar billede savle Nybegynder
21. maj 2005 - 17:33 #8
er E drev dit cdrom drev,brænder drev ? eller er din harddisk delt op
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
21. maj 2005 - 17:43 #9
Prøv at åbne en stifinder.
Kig efter om du ikke har et punkt der hedder netværkssteder.
Højreklik netværkssteder og vælg egenskaber. Her skulle du kunne se din lanforbindelse. Denne kan du højreklikke og så følge proceduren jeg beskrev tidligere.
Avatar billede buster58 Nybegynder
21. maj 2005 - 20:06 #10
savle>>> Ja, E er mit CD/DVD drev. Har harddisk i C og D
Avatar billede buster58 Nybegynder
21. maj 2005 - 20:06 #11
tonnybrandt>>> Jeg er ved at søge.
Avatar billede buster58 Nybegynder
21. maj 2005 - 20:11 #12
tonnybrandt>>> Der kommer kun noget der hedder Workgroup når jeg bruger stifinder.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
21. maj 2005 - 21:53 #13
Du skal HØJREKLIKKE !!!!!

Det er ikke muligt at finde ind til workgroup hvis du følger de anvisninger jeg har givet. Det kan du kun gøre ved at VENSTREKLIKKE, og det skriver jeg ingen steder at du skal gøre.
Avatar billede buster58 Nybegynder
21. maj 2005 - 22:20 #14
tonnybrandt>>> Jeg går ind i stifinder, højreklikket på netværkssteder, men jeg får kun en tom side frem. Jeg har netop opdaget at min mediaplayer er forsvundet. Jeg kørte et program som jeg blev anbefalet, det viste 99 fejl.
Avatar billede buster58 Nybegynder
21. maj 2005 - 22:26 #15
tonnybrandt>>> Måske "pisker" jeg noget rundt i det. Det er muligt at det var registryFix der meldte om 99 fejl.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
21. maj 2005 - 22:39 #16
Når du højreklikker netværkssteder, skulle du gerne få en menu frem hvor du kan vælge egenskaber imellem en del andet.
Når du venstreklikker netværkssteder, vil du et billede med de netværkssteder du har oprettet og hvis du ikke har nogen oprettet vil den være tom.

Det er derfor jeg fremhæver om det er højre eller venstre musetast du bruger.

Hvad sker der hvis du f.eks højreklikker en fil i stifinderen ? Kan du der se alle menu-punkterne, klip, kopier osv ... ?
Avatar billede buster58 Nybegynder
21. maj 2005 - 23:07 #17
tonnybrandt>>> Når jeg højreklikker på netværkssteder får jeg at vide at oplysninger ikke er tilgængelige.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. maj 2005 - 12:58 #18
Og hvad sker der hvis du højreklikker en fil i stifinderen ?

Prøv det lige, for vi skal finde ud af om problemet ligger i at den ikke kan vise højrekliks menuen generelt, eller om problemet kun er der når du højreklikker netværkssteder.
Avatar billede buster58 Nybegynder
22. maj 2005 - 19:09 #19
tonnybrandt>>> Hvis jeg højreklikker, er alt normalt.
Avatar billede buster58 Nybegynder
22. maj 2005 - 19:24 #20
tonnybrandt>>> Jeg kan jo godt komme ind på siden "netværksforbindelser", men siden er bare tom. Det er et større problem at jeg ikke kan komme i forbindelse med mine drev med undtagelse af A. Jeg ville gerne kunne brænde mine billeder på en CD, men får hele tiden den besked, at der ingen disk er i drevet.
Avatar billede savle Nybegynder
22. maj 2005 - 19:35 #21
du kan prøve at fjerne dit cdrom drev fra systemet og lade windows finde det igen, højer klik på ikonet denne computer og vælg Administrer, klik på enhedshåndteringen, klik på + ud for sit skærmkort , højer klik på skærmkort og vælg fjern , svar ok til det hele og om start din pc.
Avatar billede buster58 Nybegynder
22. maj 2005 - 20:39 #22
savle>>> Tak. Det prøver jeg, men hvorfor skærmkortet?
Avatar billede savle Nybegynder
22. maj 2005 - 23:05 #23
ups :S skulle jo havde dit cdrom drev, sorry
Avatar billede buster58 Nybegynder
22. maj 2005 - 23:19 #24
savle>>> Jeg tænkte nok det forholdt sig sådan og jeg har da heller ikke foretaget mig noget. Jeg har mest lyst til at formatere og så genindlæse, men jeg har en del foto's jeg gerne vil have ud. Har forsøgt at sende dem til en bekendt via mail, men det kan heller ikke lade sig gøre, jeg får mail's tilbage, de kan ikke leveres. Eller jeg ville gerne brænde dem på en CD.
Avatar billede buster58 Nybegynder
22. maj 2005 - 23:21 #25
Jeg har combi drev CD/DVD-brænder
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. maj 2005 - 23:27 #26
Lav en repair af din XP.

Her er en udmærket vejledning:
http://hcma.dk/tips&tricks.htm#install_repair

Du vil ikke miste nogen data ved at gøre det. Jeg har selv gjort det adskillige gange uden problemer. Det eneste du mister er opdateringere af styresystemet, altså Servicepack 1 og evt andre opdateringer du har lavet. De skal selvfølgelig på igen bagefter.
Avatar billede buster58 Nybegynder
22. maj 2005 - 23:31 #27
tonnybrandt>>> Det vil jeg gøre med det samme. Vender tilbage når det er gjort. Foreløbig tak.
Avatar billede savle Nybegynder
22. maj 2005 - 23:41 #28
har du ikke plads på dit D:\ drev til dine billeder, hvis du ikke vælger det som tonnybrandt skriver , er også en god idé, men hvis du ikke kan lave en rep. er det jo kun det som er på dit C:\ drev du måske vil miste.
har du pakket billederne med fx. winrar før du prøvet at sende dem med mail.
Avatar billede buster58 Nybegynder
23. maj 2005 - 14:13 #29
savle>>>> Jo, jeg har masser af plads på D, men jeg anar ikke hvordan jeg får dem over på D.
Avatar billede savle Nybegynder
23. maj 2005 - 16:42 #30
højer klik på mappen med dine billeder og vælg kopier, så åbner du dit D: drev og højer klikker i vinduet og vælger sæt ind :) så skulle den gerne lave en kopi af mappen over på dit D: drev, eller skriver du bare igen :)
Avatar billede buster58 Nybegynder
23. maj 2005 - 20:08 #31
savle>>> Jeg takker meget for hjælpen til at overføre til D. Jeg har kørt genoprettelse. Men der sker noget mystisk når jeg lige kommer på Windows, jeg får en melding om en fejl: Application layer Gateway service (0xc0000005) Jeg kan klikke OK, men boxen er lidt træg at få til at fjerne sig.
Avatar billede buster58 Nybegynder
23. maj 2005 - 20:50 #32
Når jeg forsøger at klikke på et ikon i kontrolpanelet får jeg følgende fejlmelding: C:Windows\system32\shell.dll, control_Run DLL og C: Windows\system32\system.cpl, system. Jeg kan overhovedet ikke komme ind i noget gennem kontrolpanelet.
Avatar billede savle Nybegynder
23. maj 2005 - 23:56 #33
har du lavet en rep. af din installation, ved at boot op fra cden, og vælge rep , ikke første gang via. consollen, du trykker bare enter som du vil lave en ny installation, og på næste skærmbillede for du muligheden for at rep via. r eller du kan vælge Esc og lave en ren installation, det nok det du for mest ud af.
jeg syntes du har mange forskellige problemer med det system du har på lige nu, og det ikke sikkert en rep. kan fix det, men du kan jo prøve.
Avatar billede buster58 Nybegynder
24. maj 2005 - 02:09 #34
savle>>> Jeg har bootet fra min recovery CD. Om det er en ren installation, ved jeg ikke. C blev ikke formateret. Du har ret, jeg har mange forskellige problemer og er en mand på 61 og jeg er jo ikke så skrap som jer gutter der sidder her.
Avatar billede savle Nybegynder
24. maj 2005 - 13:06 #35
ok hvordan køre den så nu, ved ikke om du vil kunne installere via. din recovery cd hvis du formater C:, nogle gange bliver der lagt nogle filer som skal bruges for at kunne bruge cden, og ved ikke hvad de har kladt dem. da jeg brugte en compaq med den slags cder, lage den de filer på D: og man kunne vælge og man ville lave en rep. eller en ren installation. men skriv hvordan den køre så tager vi det der fra :)
Avatar billede buster58 Nybegynder
24. maj 2005 - 23:58 #36
savle>>> Jeg er først lige kommet på nu. Har måtte køre recovery nok en gang og har slettet hele hardisken. Men det er stadig det samme. Der går først "kuk" i det når jeg har hentet SP2 hjem. Jeg har en XP pro fra min forrige PC, kan jeg opgradere med den uden det får indflydelse på mit TV kort og DVD o.s.v.?
Avatar billede savle Nybegynder
25. maj 2005 - 02:28 #37
:( surt røg alle dine billeder så, jeg kunne godt tænke mig at du gik på min server og læste noget om hvordan man formater sin harddisk, installere osv. og så skal jeg nok hjælpe dig med at få dine ting til at virke, og hvad der elleres måtte være.
når du nu har en xp pro så syntes jeg du skal bruge den, og få lavet en ren installation, men du må jo ikke have dit kable til internet i pcen før du har installeret/aktiveret en firewall, og helst service pak2.når du har læst og set lidt om det , så skal jeg vide hvad for en harddisk du har i pcen. http://83.72.133.188
kan du så brænde en cd nu ? eller er din harddisk delt op nu ? eller har du service pak2 på en cd ?
Avatar billede buster58 Nybegynder
25. maj 2005 - 09:51 #38
savle>>>> Jeg nåede at få brændt billederne inden den brækkede ned igen, heldigvis. Så intet forhindrer mig i at lave en ren installation. Jeg har heller ikke haft kabel i mens jeg lavede installation og havde virusprogrammet på inden jeg gik på update for at hente opdateringer. Jeg prøver nu dit link og gør som du siger.
Avatar billede buster58 Nybegynder
25. maj 2005 - 14:05 #39
savle>>>Når jeg højreklikker på "Denne computer" sker der intet, det vil slet ikke åbne. Jeg har en Amitech 3400+, mener det er en 1874. Der er todelt harddisk C: NTFS 44.7 GB - D: NTFS 104.0 GB. Jeg havde en CD SP2 sendt fra Microsoft, men mit barnebarn må være løbet med den. Det er som om problemerne først opstår når jeg henter SP2.
Avatar billede savle Nybegynder
25. maj 2005 - 21:05 #40
måske fordi du bruger den recovery cd, på den er deres installation jo sat op og kan måske ikke køre med sp2, du kan hente den her til at formater dit c drev: http://ev1.ranish.com/~mranish/part/part240.zip det skal på en start/bootable diskette, tryk på F1 i program og se de muligheder du kan vælge, jeg plejer at vælge E,
Du kan hente service pak2 og gemme den på dit D drev:
http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
Avatar billede buster58 Nybegynder
26. maj 2005 - 13:05 #41
savle>>> Jeg er meget usikker på alt dette. Hvis noget går galt, så er jeg jo helt uden forbindelse med omverdenen. Jeg har hentet de to link hjem. Fik igen denne fejl (0xc0000005)da jeg hentede sletteprogrammet. Men nu prøver jeg, så må det gå som det vil.
Avatar billede buster58 Nybegynder
26. maj 2005 - 13:18 #42
savle>>> Skal jeg lukke og så starte op på disketten? Og jeg skal vel lægge SP2 over i C inden jeg går på nettet?
Avatar billede savle Nybegynder
27. maj 2005 - 10:33 #43
ja, når du har formatret via. disketten, den starter du op på og når den står ved A:\ skriver du part240 når markeringen står på dit c drev, trykker du på E, og ja det en god idé at installere SP2 inden du sætter stik til internet :)
Avatar billede buster58 Nybegynder
30. maj 2005 - 01:06 #44
savle>>> Nu ser det ud til at systemet igen kører normalt, men jeg kunne ikke køre den diskette. Når jeg kaldte Bios frem var det halve af skærmen sort og når jeg klikkede på enter kom der ingen reaktion. Jeg brugte så min recovery CD. Det gik fint og jeg lagde SP2 ind, den jeg havde hentet på dit link og de problemer jeg havde når jeg hentede programmet hjem fra update udeblev. Endnu er jeg ikke stødt på problemer, så hvis du vil give mig et "svar" får du pointene. Og jeg siger mange tak for din tålmodighed.
Avatar billede savle Nybegynder
30. maj 2005 - 01:47 #45
det lyder godt buster, men vil da godt hjælpe dig med at lave så du kunne bruge den diskette en anden gang, og installere din xp pro. på en ren harddisk, men det kan vi roder med via min hjemmeside, du kan jo altid sende en mail, til mig fra den.
siger bare selv tak.
Avatar billede buster58 Nybegynder
30. maj 2005 - 10:43 #46
savle>>> Jeg har lige forsøgt at komme ind på din hjemmeside, men jeg får den besked, at siden kan ikke vises.
Avatar billede savle Nybegynder
30. maj 2005 - 13:02 #47
:( fordi der er lukket ned om naten, og sov længe :) lol