Avatar billede lindstam Nybegynder
19. maj 2005 - 13:49 Der er 1 løsning

Har brug for at lægge et intranet ud på webserver

En af mine kunder har idag et intranet (rent html) på sin egen server, og dette intranet deles af hele virksomheden - også andre lokationer som har adgang via vpn. De andre lokationer ville have gavn af, at intranette var hostet ude på nette istedet for på hovedlokationens server. Det kræver at virksomheden samt lokationer har en htlm side, som redirecter eller logger på et webhotel. MEN der ligger følsomme oplysninger på intranettet, så hvordan laver jeg dette på en sikker måde.
Jeg ønsker ikke at internet brugere skal logge på - de har adgang via den lokale html side. Me4n ønsker de at få adgang til intranette uden for virksomheden, skal de naturligvis have brugerid og password.
Avatar billede lindstam Nybegynder
20. maj 2005 - 18:07 #1
Er der virkelig ingen, der kan hjælpe med dette ?