Avatar billede jeppe81 Nybegynder
19. maj 2005 - 10:31 Der er 1 løsning

Problemer med mail formular

hej eksperter

jeg er ved at lave en side hvor der skal være en kontakt formular, jeg har også fundet en og har prøvet at tilpasse den men får fejl når jeg prøver at sende den.

fejl:

Error Type:
Server object, ASP 0177 (0x800401F3)
System message, messageid = 0x800401f3
/g-soft/kontakt.asp, line 11

www.creaweb.dk/g-soft/kontakt.asp

koden til min side:

<%
if Request.ServerVariables("REQUEST_METHOD") = "POST" then

  firma = Request.Form("firma")
  navn = Request.Form("navn")
  adresse = Request.Form("adresse")
  postnummer = Request.Form("postnummer")
  by = Request.Form("by")
  email = Request.Form("email")
  besked = Request.Form("besked")

  Set Mailer = Server.CreateObject("SMTPsvg.Mailer")
  Mailer.FromName  = "G-soft formular"
  Mailer.FromAddress= "kontakt@creaweb.dk"
  Mailer.RemoteHost = "smtp1.b-one.net"  'Angiv mail server her
  ' Mailer.AddRecipient skal hvade to paramater og vil man kun bruger email skal det være:
  ' Mailer.AddRecipient "", "email@site.dk"
  Mailer.AddRecipient "Jeppe Nielsen", "jn@ottosen.com"
  Mailer.Subject    = "Spørgsmaal til G-Soft"

  body = "Hej en ny mail " & vbCrLf & vbCrLf
  body = body & "Data fra formen:" & vbCrLF
  body = body & "Navn : " & navn & vbCrLf
  body = body & "Adresse : " & adresse & vbCrLf
  body = body & "Postnummer : " & postnummer & vbCrLf
  body = body & "By : " & by & vbCrLf
  body = body & "E-mail : " & email & vbCrLf
  body = body & "Besked : " & server.HTMLEncode(besked) & vbCrLf
  body = body & vbCrLf & "Med venlig hilsen" & vbCrLf
  body = body & "G-soft"
  Mailer.BodyText  = body
  if Mailer.SendMail then
  else
    Response.Write "Mail send failure. Error was " & Mailer.Response
  end if

  Set Mailer = Nothing

  Response.Redirect (Request.ServerVariables("SCRIPT_NAME")&"?mode=tak")
end if

if Request.Querystring("mode")="tak" then
  Response.Write "Tak for din henvendelse"
  Response.End
end if
%>

<!--#INCLUDE FILE="connection.asp"-->
<!--#INCLUDE FILE="top.asp"-->
<tr>
    <td height="400" colspan="5">
    <form action="<%=Request.ServerVariables("SCRIPT_NAME")%>" method="post">
        <table id="kontakt">
            <tr><td align="left" colspan="2">Firma</td><td colspan="3"><input type="text" name="firma" value="Firma"></td></tr>
            <tr><td align="left" colspan="2">Navn</td><td colspan="3"><input type="text" name="navn" value="Navn Efternavn"></td></tr>
            <tr><td align="left" colspan="2">Adresse</td><td colspan="3"><input type="text" name="adresse" value="Adresse"></td></tr>
            <tr><td align="left" colspan="2">Postnummer</td><td colspan="3"><input type="text" name="postnummer" value="Postnummer"></td></tr>
            <tr><td align="left" colspan="2">By</td><td colspan="3"><input type="text" name="by" value="By"></td></tr>
            <tr><td align="left" colspan="2">Email</td><td colspan="3"><input type="text" name="email" value="e-mail@host.xx"></td></tr>
            <tr><td align="left" colspan="2">Besked</td><td colspan="3"><textarea name="besked" cols="30" rows="10">Skriv dit spørgsmål eller kommentar her.</textarea></td></tr>
            <tr><td align="left" colspan="2">&nbsp;</td><td colspan="3"><input type="submit" name="Send" value="Send"></td></tr>
        </table>
    </form>
    </td>
</tr>
  <!--#INCLUDE FILE="bund.asp"-->
Avatar billede jeppe81 Nybegynder
19. maj 2005 - 11:27 #1
opretter ny med flere point