Avatar billede allowishus Nybegynder
18. maj 2005 - 14:29 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

red min ntfs partition

er der nogen der kender en metode eller et program der kan gendanne en partition der ikke kan fåes kontakt med igennem windows....

jeg kører en maskine med 2 hds ; en fat32 disk på 19 Gb m. win2k og win98se som opstarts maskine..en ntfs disk på 29 Gb som lager for win2k, da jeg bruger den mest. jeg kører også et program under win98 der hedder 'nfts for win98' til at læse ntfs disken men program er read only. det der er sket er at jeg laver en søgning under win98 på ntfs disken og et stykke inde går den win98 død, da jeg restarter er der ingen kontakt til ntfs partitionen hverken fra win2k eller win98 (igennem 'ntfs for win98'). jeg kan se drevet i win2k men partitionen virker ikke og i fdisk under win98's dos kan jeg også se ntfs partitionen.
mvh bjørn..
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2005 - 14:39 #1
Jeg plejer gerne at skrive, download og brænd DAPPIX -> boot op på cd-en og 9 ud af 10 gange er der kontakt
Avatar billede james_t_dk Juniormester
18. maj 2005 - 14:59 #2
helgec>> Også på en NTFS?
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2005 - 15:14 #3
YES hvis vi taler om at læse og kopiere FRA
Avatar billede screem_brille Novice
18. maj 2005 - 21:53 #4
getdataback fra runtime.org ;)
Avatar billede screem_brille Novice
25. maj 2005 - 19:33 #5
noget feedback måske ?
Avatar billede allowishus Nybegynder
26. maj 2005 - 13:31 #6
sorry, har været væk fra min maskine i en rum tid...det ser ud til datagetback virker... takker
Avatar billede screem_brille Novice
27. maj 2005 - 02:00 #7
ok, ligger et svar så, hvos du vil give lidt point ;)
Avatar billede allowishus Nybegynder
30. maj 2005 - 16:28 #8
bingo bongo
Avatar billede screem_brille Novice
30. maj 2005 - 16:40 #9
???
Avatar billede allowishus Nybegynder
01. juni 2005 - 13:14 #10
øhh undskyld, jeg mener tak ;)
Avatar billede screem_brille Novice
02. juni 2005 - 07:28 #11
det var så lidt, men kan du så ikke også lukke spørgsmålet ? (marker mit navn i boksen forneden, og vælg accepter, nu du kunne genskabe dine data med getdataback)
Avatar billede screem_brille Novice
23. juni 2005 - 02:38 #12
kan man forvente noget feedback ?
Avatar billede allowishus Nybegynder
27. juni 2005 - 16:22 #13
sorry, fuck'd up... men den gode nyhed er at jeg har hul igennem til alle mine data (næsten alle, da crash´et skyldes en hd-fejl) ved hjælp af getdataback....fjong prg. ....mojn
Avatar billede screem_brille Novice
27. juni 2005 - 17:22 #14
det var godt du fik reddet de fleste data , og tak for point ;)