Avatar billede bystad Nybegynder
16. maj 2005 - 22:23 Der er 4 kommentarer

peugeot 309

hvor finder man farvekoden på en peugeot 309 fra 87
Avatar billede kalp Novice
16. maj 2005 - 22:27 #1
Det kan du ikke rigtig bruge til noget medmindre du vil farve hele bilen den farve den havde dengang... er det kun et mindre område eller område skal du ned til en forhandler som sælger farver til biler og så kan han via. et apperat se præcis den farve din bil har fået hvis man kan sige det sådan.
Avatar billede kalp Novice
16. maj 2005 - 22:28 #2
men ellers ring til peageot... opgiv steelnummer og info.. så kan de se det i deres system.
Avatar billede bystad Nybegynder
16. maj 2005 - 22:35 #3
normalt finder man jo farvekoden et sted på bilen, men det ved du ikke hvor er på denne bil
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
16. maj 2005 - 23:13 #4
faldt over dette ->
Typically, it is a stenciled code on the top of the left front strut
tower. For example, on my 86 505, it is a 7-letter code.

There is a chance your 309 uses the same white paint as a 89 405 here in
the US and perhaps someone on the list could post their 405 code.
kilde->>
http://www.peugeotclub.org/peugeot/archive/General/2000/May/0279.html

hvor det så er på bilen, har jeg ingen ide om..sorry
Men forhandler, har sikkert en liste over coderne..?