Avatar billede ban_me Nybegynder
16. maj 2005 - 12:19 Der er 29 kommentarer

Jmail problemer

Hej ekspeter,

Er ikke så skrap til det med J-mail, så kunne godt tænke mig at vide hvorfor den ikke sender noget.

Ydermere kunne jeg godt tænke mig at den udskrev en besked, når din bliver sendt, og hvis ikke e-mailen kan findes i databasen.

Sourcecode:
---
<%

  'Mode = Glemt Adgangkode
  if getmode() = "sendpassword" then
  response.write("<table width='618' height='26' border='0' cellpadding='0' cellspacing='0'>")
  response.write("<tr>")
  response.write("<td valign='top'><table width='618' border='0' cellpadding='0' cellspacing='0' class='textheader'>")
  response.write("<tr>")
  response.write("<td height='19'>Glemt adgangskode</td>")
  response.write("</tr>")
  response.write("<tr>")
  response.write("<td height='1' background='../temp/gfx/template/dots_horizontal.gif'></td>")
  response.write("</tr>")
  response.write("</table>")
  response.write("</td")
  response.write("</tr>")
  response.write("</table>")
  response.write("<table width='618' height='26' border='0' cellpadding='0' cellspacing='0' class=normal>")
  response.write("<tr>")
  response.write("<td>Angiv venligst din e-mail adresse du har vedhæftet til din brugerprofil, og klik derefter på 'Send adgangskode' for at sende adganskoden til din e-mail.<br><br></td>")
  response.write("</tr>")
  response.write("</table>")

  strSQL = "SELECT email, nick, password FROM members WHERE email = '" & Request("Email") & "'"

  if getmode() = "retrievepassword" then

  Set JMail = Server.CreateObject("JMail.SMTPMail")
  JMail.ContentType = "text/html"
  JMail.ServerAddress = "smtp.helsingorminiz.dk"
  JMail.Priority = 1
  JMail.Sender = "robot@helsingorminiz.dk"
  JMail.SenderName = "Nordsjælland Hardball Forening"
  JMail.AddRecipientEx "" & rs("wmail") & "", "" & rs("nick") & ""
  JMail.Subject = "Glemt adgangkode"
  JMail.Body = "Hej "&RS("nick")&"<br><br>"" Din adgangskode er: " & rs("password") & "" & ""
  JMail.Execute
  Set JMail = Nothing

  end if

  response.write("<form name='sendpassword' method='post' action='default.asp?page=17&mode=sendpassword'><input type='hidden' name='mode' value='retrievepassword'>")
  response.write("<table width='618' border='0' cellpadding='0' cellspacing='0'>")
  response.write("<tr>")
  response.write("<td width='618'")
  response.write("<input name='email' type='text' id='email' class='textfields' size='119'>")
  response.write("</td")
  response.write("</tr>")
    response.write("<tr>")
    response.write("<td height='31' ")
  response.write("<input name='sendpassword' type='submit' class='submitfield_quicklogin' value='Send adgangskode &raquo;'>")
  response.write("</td")
    response.write("</tr>")
  response.write("</table")
  response.write("</form>")

  end if

%>
Avatar billede nielle Nybegynder
16. maj 2005 - 12:27 #1
Du definere pænt din SQL-sætning men du eksekvere den nu bare aldrig.
Avatar billede nielle Nybegynder
16. maj 2005 - 12:32 #2
<%
'Mode = Glemt Adgangkode
if getmode() = "sendpassword" then
    response.write("<table width='618' height='26' border='0' cellpadding='0' cellspacing='0'>")
    response.write("<tr>")
    response.write("<td valign='top'><table width='618' border='0' cellpadding='0' cellspacing='0' class='textheader'>")
    response.write("<tr>")
    response.write("<td height='19'>Glemt adgangskode</td>")
    response.write("</tr>")
    response.write("<tr>")
    response.write("<td height='1' background='../temp/gfx/template/dots_horizontal.gif'></td>")
    response.write("</tr>")
    response.write("</table>")
    response.write("</td")
    response.write("</tr>")
    response.write("</table>")
    response.write("<table width='618' height='26' border='0' cellpadding='0' cellspacing='0' class=normal>")
    response.write("<tr>")
    response.write("<td>Angiv venligst din e-mail adresse du har vedhæftet til din brugerprofil, og klik derefter på 'Send adgangskode' for at sende adganskoden til din e-mail.<br><br></td>")
    response.write("</tr>")
    response.write("</table>")

    if getmode() = "retrievepassword" then
        strSQL = "SELECT email, nick, password FROM members WHERE email = '" & Request("Email") & "'"
        set rs = dinConn.Execute(strSQL)

        if not rs.eof then
            Set JMail = Server.CreateObject("JMail.SMTPMail")
            JMail.ContentType = "text/html"
            JMail.ServerAddress = "smtp.helsingorminiz.dk"
            JMail.Priority = 1
            JMail.Sender = "robot@helsingorminiz.dk"
            JMail.SenderName = "Nordsjælland Hardball Forening"
            JMail.AddRecipientEx "" & rs("wmail") & "", "" & rs("nick") & ""
            JMail.Subject = "Glemt adgangkode"
            JMail.Body = "Hej "&RS("nick")&"<br><br>"" Din adgangskode er: " & rs("password") & "" & ""
            JMail.Execute
            Set JMail = Nothing
        end if

    response.write("<form name='sendpassword' method='post' action='default.asp?page=17&mode=sendpassword'><input type='hidden' name='mode' value='retrievepassword'>")
    response.write("<table width='618' border='0' cellpadding='0' cellspacing='0'>")
    response.write("<tr>")
    response.write("<td width='618'")
    response.write("<input name='email' type='text' id='email' class='textfields' size='119'>")
    response.write("</td")
    response.write("</tr>")
    response.write("<tr>")
    response.write("<td height='31' ")
    response.write("<input name='sendpassword' type='submit' class='submitfield_quicklogin' value='Send adgangskode &raquo;'>")
    response.write("</td")
    response.write("</tr>")
    response.write("</table")
    response.write("</form>")
end if
%>
Avatar billede ban_me Nybegynder
16. maj 2005 - 12:33 #3
OKay - det kunne jeg godt lige få øje på. Nu har jeg så tilføjet følgende linje:
Set RS = Conn.Execute(strSQL)

Men det funker stadig ikke!
Avatar billede ban_me Nybegynder
16. maj 2005 - 12:34 #4
OPdagede lige at der står wemail istedet for email, så forsøger lige igen :)
Avatar billede nielle Nybegynder
16. maj 2005 - 12:36 #5
Den lille (vigtige!) detalje havde jeg overset. :^)
Avatar billede ban_me Nybegynder
16. maj 2005 - 12:40 #6
Har også lige opdaget at jeg kom til at rette den til mail istedet for email, samt at jeg hele tiden har tastet den forkerte email unde test :)

Men det virker stadig ikke!
Avatar billede nielle Nybegynder
16. maj 2005 - 12:46 #7
if not rs.eof then
    Set JMail = Server.CreateObject("JMail.SMTPMail")
    JMail.ContentType = "text/html"
    JMail.ServerAddress = "smtp.helsingorminiz.dk:25"
    JMail.Priority = 1
    JMail.Sender = "robot@helsingorminiz.dk"
    JMail.SenderName = "Nordsjælland Hardball Forening"
    JMail.AddRecipientEx "" & rs("email") & "", "" & rs("nick") & ""
    JMail.Subject = "Glemt adgangkode"
    JMail.HTMLBody = "Hej " & rs("nick") & "<br><br>"" Din adgangskode er: " & rs("password") & "" & ""
    JMail.Execute
    Set JMail = Nothing
end if

To mindre rettelser:

1) En port på serveren, og:
2) HTMLBody i stedet for Body
Avatar billede ban_me Nybegynder
16. maj 2005 - 12:58 #8
Det funker stadig ikke
Avatar billede ban_me Nybegynder
16. maj 2005 - 12:59 #9
Denne her kode benytter jeg i et andet script til afsending af mails. Måske du kan bruge det til at bygge den anden op med?
---
    If request("mode") = "send" then

    name = request.form("name")
    email = request.form("email")
    topic = request.form("topic")
    body = request.form("body")
    recipient = request.form("recipient")

    if recipient = "tom" then
    err = 1
    errormsg = errormsg & "<br>Du skal vælge en modtager"
    end if

    if name = "" then
    err = 1
    errormsg = errormsg & "<br>Du skal skrive dit navn"
    end if

    if InStr(email,"@") = 0 or InStr(email,".") = 0 or email = "" then
    err = 1
    errormsg = errormsg & "<br>Feltet 'E-mail' er ikke korrekt udfyldt"
    end if

    if topic = "" then
    err = 1
    errormsg = errormsg & "<br>Du skal skrive et emne"
    end if

    if body = "" then
    err = 1
    errormsg = errormsg & "<br>Du skal skrive en besked"
    end if

    if err = 1 then errormsg = errormsg & "<br>"

    if err = 0 then

    Set JMail          = Server.CreateObject("JMail.SMTPMail")
    JMail.ServerAddress = "smtp.helsingorminiz.dk"
    Senderemail = email
    Subject = topic
    Comments = body

    JMail.Sender = Senderemail
    JMail.Subject = Subject
    JMail.AddRecipient  "" & recipient & ""

    JMail.Body = "Afsender: " & name & vbcrlf _
    & "Afsenders email: " & email &  vbcrlf _
    & "Besked: " & body & vbcrlf _
    & "----------------------------------------------------------- " & vbcrlf _
    & "Denne besked blev sendt via. HMFs kontaktformular. Du bedes venligst svare tilbage på denne mail hurtigst muligt. E-mails vedrørende HMF vedr. hele bestyrelsen og du bedes også hurtigst muligst informerer dem om denne mail! På forhånd tak. "
    JMail.Priority = 3

    JMail.AddHeader "Originating-IP", Request.ServerVariables("REMOTE_ADDR")
    JMail.Execute

    noerror = "<br>Tak for din Email, som nu er afsendt. Den vil blive behandlet hurtigst muligt.<br>"

    end if
Avatar billede nielle Nybegynder
16. maj 2005 - 13:03 #10
Så er det vist tid til lidt debug-kode:

if getmode() = "retrievepassword" then
    strSQL = "SELECT email, nick, password FROM members WHERE email = '" & Request("Email") & "'"
    set rs = Conn.Execute(strSQL)

    if not rs.eof then
        response.write("DEBUG: Vi kom faktisk ind her!")

        Set JMail = Server.CreateObject("JMail.SMTPMail")
        JMail.ServerAddress = "smtp.helsingorminiz.dk:25"
        JMail.SenderName = "Nordsjælland Hardball Forening"
        JMail.Sender = "robot@helsingorminiz.dk"
        JMail.AddRecipientEx "" & rs("email") & "", "" & rs("nick") & ""
        JMail.Subject = "Glemt adgangkode"

        JMail.ContentType = "text/html"
        JMail.Priority = 1
        JMail.HTMLBody = "Hej " & rs("nick") & "<br><br>"" Din adgangskode er: " & rs("password") & "" & ""

        JMail.Execute
        Set JMail = Nothing
    end if
Avatar billede ban_me Nybegynder
16. maj 2005 - 13:07 #11
Den udskriver intet:

---
<%
sub memberadmin
ban()
%>
<link href="../includes/stylesheets.css" rel="stylesheet" type="text/css">

<%

  'Mode = Glemt Adgangkode
  if getmode() = "sendpassword" then
  response.write("<table width='618' height='26' border='0' cellpadding='0' cellspacing='0'>")
  response.write("<tr>")
  response.write("<td valign='top'><table width='618' border='0' cellpadding='0' cellspacing='0' class='textheader'>")
  response.write("<tr>")
  response.write("<td height='19'>Glemt adgangskode</td>")
  response.write("</tr>")
  response.write("<tr>")
  response.write("<td height='1' background='../temp/gfx/template/dots_horizontal.gif'></td>")
  response.write("</tr>")
  response.write("</table>")
  response.write("</td")
  response.write("</tr>")
  response.write("</table>")
  response.write("<table width='618' height='26' border='0' cellpadding='0' cellspacing='0' class=normal>")
  response.write("<tr>")
  response.write("<td>Angiv venligst din e-mail adresse du har vedhæftet til din brugerprofil, og klik derefter på 'Send adgangskode' for at sende adganskoden til din e-mail.<br><br></td>")
  response.write("</tr>")
  response.write("</table>")

if getmode() = "retrievepassword" then
    strSQL = "SELECT email, nick, password FROM members WHERE email = '" & Request("Email") & "'"
    set rs = Conn.Execute(strSQL)

    if not rs.eof then
        response.write("DEBUG: Vi kom faktisk ind her!")

        Set JMail = Server.CreateObject("JMail.SMTPMail")
        JMail.ServerAddress = "smtp.helsingorminiz.dk:25"
        JMail.SenderName = "Nordsjælland Hardball Forening"
        JMail.Sender = "robot@helsingorminiz.dk"
        JMail.AddRecipientEx "" & rs("email") & "", "" & rs("nick") & ""
        JMail.Subject = "Glemt adgangkode"

        JMail.ContentType = "text/html"
        JMail.Priority = 1
        JMail.HTMLBody = "Hej " & rs("nick") & "<br><br>"" Din adgangskode er: " & rs("password") & "" & ""

        JMail.Execute
        Set JMail = Nothing
    end if

  response.write("<form name='sendpassword' method='post' action='default.asp?page=17&mode=sendpassword'><input type='hidden' name='mode' value='retrievepassword'>")
  response.write("<table width='618' border='0' cellpadding='0' cellspacing='0'>")
  response.write("<tr>")
  response.write("<td width='618'")
  response.write("<input name='email' type='text' id='email' class='textfields' size='119'>")
  response.write("</td")
  response.write("</tr>")
    response.write("<tr>")
    response.write("<td height='31' ")
  response.write("<input name='sendpassword' type='submit' class='submitfield_quicklogin' value='Send adgangskode &raquo;'>")
  response.write("</td")
    response.write("</tr>")
  response.write("</table")
  response.write("</form>")

  end if

%>

<%
end sub
%>
Avatar billede nielle Nybegynder
16. maj 2005 - 13:08 #12
Måske udvidet lidt til:

response.write("DEBUG: Vi kom faktisk ind her!")
response.write("SQL: " & strSQL)
Avatar billede nielle Nybegynder
16. maj 2005 - 13:10 #13
Den skriver ikke noget? Ja det må jo så betyde at den slet ikke kommer ind til JMail-delen og det er jo unægtelig en god forklaring på at der ikke bliver sendt noget!

Lad os derfor kigge lidt på SQL kaldet:

strSQL = "SELECT email, nick, password FROM members WHERE email = '" & Request("Email") & "'"
response.write("SQL: " & strSQL)
Avatar billede ban_me Nybegynder
16. maj 2005 - 13:15 #14
Den vil heller ikke udskrive min SQL. Underligt....

    strSQL = "SELECT email, nick, password FROM members WHERE email = '" & Request("Email") & "'"

response.write("SQL: " & strSQL)
    set rs = Conn.Execute(strSQL)
Avatar billede nielle Nybegynder
16. maj 2005 - 13:22 #15
Så er den jo nok allerede gal med kaldet til getmode():

response.write("FØR: getmode()")
if getmode() = "retrievepassword" then
    response.write("EFTER: getmode()")
Avatar billede nielle Nybegynder
16. maj 2005 - 13:25 #16
Så lige lidt næremere på din udenomlæggende struktur:

if getmode() = "sendpassword" then

...

    if getmode() = "retrievepassword" then

        ...

    end if

De kan aldrig begge to være sande!
Avatar billede nielle Nybegynder
16. maj 2005 - 13:26 #17
<%
'Mode = Glemt Adgangkode
if getmode() = "sendpassword" then
    response.write("<table width='618' height='26' border='0' cellpadding='0' cellspacing='0'>")
    response.write("<tr>")
    response.write("<td valign='top'><table width='618' border='0' cellpadding='0' cellspacing='0' class='textheader'>")
    response.write("<tr>")
    response.write("<td height='19'>Glemt adgangskode</td>")
    response.write("</tr>")
    response.write("<tr>")
    response.write("<td height='1' background='../temp/gfx/template/dots_horizontal.gif'></td>")
    response.write("</tr>")
    response.write("</table>")
    response.write("</td")
    response.write("</tr>")
    response.write("</table>")
    response.write("<table width='618' height='26' border='0' cellpadding='0' cellspacing='0' class=normal>")
    response.write("<tr>")
    response.write("<td>Angiv venligst din e-mail adresse du har vedhæftet til din brugerprofil, og klik derefter på 'Send adgangskode' for at sende adganskoden til din e-mail.<br><br></td>")
    response.write("</tr>")
    response.write("</table>")

    response.write("<form name='sendpassword' method='post' action='default.asp?page=17&mode=sendpassword'><input type='hidden' name='mode' value='retrievepassword'>")
    response.write("<table width='618' border='0' cellpadding='0' cellspacing='0'>")
    response.write("<tr>")
    response.write("<td width='618'")
    response.write("<input name='email' type='text' id='email' class='textfields' size='119'>")
    response.write("</td")
    response.write("</tr>")
    response.write("<tr>")
    response.write("<td height='31' ")
    response.write("<input name='sendpassword' type='submit' class='submitfield_quicklogin' value='Send adgangskode &raquo;'>")
    response.write("</td")
    response.write("</tr>")
    response.write("</table")
    response.write("</form>")
end if

if getmode() = "retrievepassword" then
    strSQL = "SELECT email, nick, password FROM members WHERE email = '" & Request("Email") & "'"
    set rs = Conn.Execute(strSQL)

    if not rs.eof then
        response.write("DEBUG: Vi kom faktisk ind her!")

        Set JMail = Server.CreateObject("JMail.SMTPMail")
        JMail.ServerAddress = "smtp.helsingorminiz.dk:25"
        JMail.SenderName = "Nordsjælland Hardball Forening"
        JMail.Sender = "robot@helsingorminiz.dk"
        JMail.AddRecipientEx "" & rs("email") & "", "" & rs("nick") & ""
        JMail.Subject = "Glemt adgangkode"

        JMail.ContentType = "text/html"
        JMail.Priority = 1
        JMail.HTMLBody = "Hej " & rs("nick") & "<br><br>"" Din adgangskode er: " & rs("password") & "" & ""

        JMail.Execute
        Set JMail = Nothing
    end if
%>
Avatar billede ban_me Nybegynder
16. maj 2005 - 13:32 #18
Der sker stadig intet, ved brug af overstående kode
Avatar billede nielle Nybegynder
16. maj 2005 - 13:42 #19
Jeg tror at du skal starte allerførst  med at udskrive hvad du egentlig får returneret af getmode(). Det lader til at det måske er noget helt andet end du forventer.
Avatar billede nielle Nybegynder
16. maj 2005 - 13:45 #20
Denne ene linje (som jeg har delt over flere linjer for at man mnemmere kan se de enkelte dele) ser ihvertfald ud som om at 'mode' indgår på to forskellige måder:

response.write(
"
<form name='sendpassword' method='post' action='default.asp?page=17&mode=sendpassword'>
<input type='hidden' name='mode' value='retrievepassword'>
")
Avatar billede ban_me Nybegynder
16. maj 2005 - 19:32 #21
Nu har jeg bikset følgende kode sammen. Men hvorfor udskriver den det som skulle udskrives hvis mailen ikke var indtastet korrekt. Inden jeg overhovedet har indtastet noget ?

---
    if getmode() = "sendpassword" then

    strSQL = "SELECT email, nick, password FROM members WHERE email = '" & Request("Email") & "'"
    set rs = Conn.Execute(strSQL)

    email = request.form("email")

    if InStr(email,"@") = 0 or InStr(email,".") = 0 or email = "" then
    err = 1
    errormsg = errormsg & "<br>Den indtastede email er ikke korrekt"
    end if

    if err = 1 then errormsg = errormsg & "<br>"

    if err = 0 then

    Set JMail          = Server.CreateObject("JMail.SMTPMail")
    JMail.ServerAddress = "smtp.helsingorminiz.dk:25"
    SenderName = "Nordsjælland Hardball Forening"
    JMail.Sender = "robot@helsingorminiz.dk"
    JMail.Subject = "Glemt adgangkode"
    JMail.AddRecipient  "" & rs("email") & ""

    JMail.Body = "Adgangkode: " & rs("password") &""

    JMail.Priority = 3

    JMail.Execute

    noerror = "<br>Tak for din Email, som nu er afsendt. Den vil blive behandlet hurtigst muligt.<br>"

end if

    response.write("<table width='618' height='26' border='0' cellpadding='0' cellspacing='0'>")
    response.write("<tr>")
    response.write("<td valign='top'><table width='618' border='0' cellpadding='0' cellspacing='0' class='textheader'>")
    response.write("<tr>")
    response.write("<td height='19'>Glemt adgangskode</td>")
    response.write("</tr>")
    response.write("<tr>")
    response.write("<td height='1' background='../temp/gfx/template/dots_horizontal.gif'></td>")
    response.write("</tr>")
    response.write("</table>")
    response.write("</td")
    response.write("</tr>")
    response.write("</table>")
    response.write("<table width='618' height='26' border='0' cellpadding='0' cellspacing='0' class=normal>")
    response.write("<tr>")
    response.write("<td>Angiv venligst din e-mail adresse du har vedhæftet til din brugerprofil, og klik derefter på 'Send adgangskode' for at sende adganskoden til din e-mail"& errormsg &""& noerror &".<br><br></td>")
    response.write("</tr>")
    response.write("</table>")

    response.write("<form name='form1' method='post' action='default.asp?page=17&mode=sendpassword'><input type='hidden' name='mode' value='sendpassword'>")
    response.write("<table width='618' border='0' cellpadding='0' cellspacing='0'>")
    response.write("<tr>")
    response.write("<td width='618'")
    response.write("<input name='email' type='text' id='email' class='textfields' size='119'>")
    response.write("</td")
    response.write("</tr>")
    response.write("<tr>")
    response.write("<td height='31' ")
    response.write("<input name='Submit' type='submit' class='submitfield_quicklogin' value='Send adgangskode &raquo;'>")
    response.write("</td")
    response.write("</tr>")
    response.write("</table")
    response.write("</form>")
end if
Avatar billede nielle Nybegynder
16. maj 2005 - 22:11 #22
if getmode() = "sendpassword" then
    email = request.form("email")

    if InStr(email, "@") = 0 or InStr(email, ".") = 0 or email = "" then
        err = 1
        errormsg = errormsg & "<br>Den indtastede email er ikke korrekt"
    end if

    if err = 1 then errormsg = errormsg & "<br>"

    if err = 0 then
        strSQL = "SELECT email, nick, password FROM members WHERE email = '" & email & "'"
        set rs = Conn.Execute(strSQL)

        Set JMail = Server.CreateObject("JMail.SMTPMail")
        JMail.ServerAddress = "smtp.helsingorminiz.dk:25"
        SenderName = "Nordsjælland Hardball Forening"
        JMail.Sender = "robot@helsingorminiz.dk"
        JMail.Subject = "Glemt adgangkode"
        JMail.AddRecipient  "" & rs("email") & ""
        JMail.Body = "Adgangkode: " & rs("password") &""
        JMail.Priority = 3
        JMail.Execute

        noerror = "<br>Tak for din Email, som nu er afsendt. Den vil blive behandlet hurtigst muligt.<br>"
    end if

response.write("<table width='618' height='26' border='0' cellpadding='0' cellspacing='0'>")
response.write("<tr>")
response.write("<td valign='top'>")
response.write("<table width='618' border='0' cellpadding='0' cellspacing='0' class='textheader'>")
response.write("<tr>")
response.write("<td height='19'>Glemt adgangskode</td>")
response.write("</tr>")
response.write("<tr>")
response.write("<td height='1' background='../temp/gfx/template/dots_horizontal.gif'></td>")
response.write("</tr>")
response.write("</table>")
response.write("</td")
response.write("</tr>")
response.write("</table>")
response.write("<table width='618' height='26' border='0' cellpadding='0' cellspacing='0' class=normal>")
response.write("<tr>")
response.write("<td>Angiv venligst din e-mail adresse du har vedhæftet til din brugerprofil, " & _
        "og klik derefter på 'Send adgangskode' for at sende adganskoden til din e-mail." & _
        errormsg & "" & noerror & "<br><br></td>")
response.write("</tr>")
response.write("</table>")

response.write("<form name='form1' method='post' action='default.asp?page=17&mode=sendpassword'>")
''' response.write("<input type='hidden' name='mode' value='sendpassword'>")
response.write("<table width='618' border='0' cellpadding='0' cellspacing='0'>")
response.write("<tr>")
response.write("<td width='618'>")
response.write("<input name='email' type='text' id='email' class='textfields' size='119'>")
response.write("</td>")
response.write("</tr>")
response.write("<tr>")
response.write("<td height='31' ")
response.write("<input name='Submit' type='submit' class='submitfield_quicklogin' value='Send adgangskode &raquo;'>")
response.write("</td>")
response.write("</tr>")
response.write("</table")
response.write("</form>")
Avatar billede ban_me Nybegynder
18. maj 2005 - 18:47 #23
Den kommer jo ikke til at virke, da jeg skal definere at getmode er færdig nede i bunden af koden
Avatar billede nielle Nybegynder
18. maj 2005 - 20:11 #24
Må jeg se din kode for getmode?
Avatar billede nielle Nybegynder
23. maj 2005 - 19:31 #25
Uden at se koden for getmode() kan jeg ikke rigtigt sige så meget mere konkret. :^(

Men hvis brugen af getmode() er et problem, kan du jo prøve at ændre den første del af koden:

if getmode() = "sendpassword" then
    email = request.form("email")

    if InStr(email, "@") = 0 or InStr(email, ".") = 0 or email = "" then
        err = 1
        errormsg = errormsg & "<br>Den indtastede email er ikke korrekt"
    end if

    ...

- til:

if Request.Form("mode") = "sendpassword" then
    email = request.form("email")

    if InStr(email, "@") = 0 or InStr(email, ".") = 0 or email = "" then
        err = 1
        errormsg = errormsg & "<br>Den indtastede email er ikke korrekt"
    end if

    ...
Avatar billede ban_me Nybegynder
24. maj 2005 - 09:57 #26
Vender lige tilbage om en uge, når jeg tager fat i projektet igen. Så afslutter vi det lige, og du modtager point :)
Avatar billede nielle Nybegynder
24. maj 2005 - 17:46 #27
Cool. :^)
Avatar billede nielle Nybegynder
30. juni 2005 - 20:54 #28
Nu er den uge da vist gået et par gange ;^)

Har du fået løst det i mellemtiden?
Avatar billede nielle Nybegynder
12. august 2005 - 09:27 #29
?