Avatar billede frezzer81 Nybegynder
13. maj 2005 - 14:44 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

optimering af søgeord til hjemmeside

Hej Eksperter

Jeg er lidt i tvivl om hvordan man nu til dags skal optimere sin hjemmeside med søgeord. Jeg mindes at have læst at f.eks google er ligeglad og selv bare kigger på indholdet på hjemmesider, er dette sandt og hvad kan ellers gøres for at få flere besøgende?
Der er meta tags på siden.
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. maj 2005 - 14:48 #1
Metatags er ligegyldige (stort set)

Læs her, jeg har skrevet en del artikler om emnet

http://www.eksperten.dk/artikler/Generelt-IT/Soegemaskiner/
Avatar billede balthazar Nybegynder
13. maj 2005 - 14:59 #2
her er et link til anden artikel om søgemaskiner og optimering
Avatar billede balthazar Nybegynder
13. maj 2005 - 14:59 #3
Avatar billede balthazar Nybegynder
13. maj 2005 - 15:01 #4
ok nu går det da helt galt :-) Ovenstående er et link til en ny Robot fra Cornell University, men det er jo en helt anden historie.

Her er linket til artiklen om søgemaskiner:
http://www.vertikal.dk/content/optimize.htm
Avatar billede frezzer81 Nybegynder
13. maj 2005 - 16:49 #5
Tak til jer begge, ik lige haft tid til at læse det igennem men er sikkert noget jeg kan bruge, så hermed points til jer begge.

god weekend