Avatar billede the_wannabe Nybegynder
13. maj 2005 - 14:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Active Server Pages fejl i 2003

Hej jeg har en fejl i min application log som optræder meget hyppigt er der nogen der lige ved hvad det er? Jeg har en lumsk mistanke om at det er min SUS der laver dem men den virker ellers som den skal.

Event Type:    Error
Event Source:    Active Server Pages
Event Category:    None
Event ID:    5
Date:        12-05-2005
Time:        16:38:52
User:        N/A
Computer:    GHOST
Description:
Error: The Template Persistent Cache initialization failed for Application Pool 'DefaultAppPool' because of the following error: Could not create a Disk Cache Sub-directory for the Application Pool. The data may have additional error codes..

For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.
Data:
0000: 05 00 00 00              ....
Avatar billede serverservice Praktikant
15. maj 2005 - 19:12 #1
Det kunne være fint at vide hvilken source i event id for at se hvad service det drejer sig om ?
Avatar billede serverservice Praktikant
16. maj 2005 - 11:21 #2
sorry - det har du jo skrevet :
Her er løsningen

(Last update 12/22/2004):
- Error: "The Template Persistent Cache initialization failed for Application Pool 'Application_Pool_Name' because of the following error: Could not create a Disk Cache Sub-directory for the Application Pool" - My environment was IIS6 on Windows 2003 and SUS on the default web site. After reading the posts on this site, I checked on Default Application Pool, Identity tab and changed it to run under IWAM_machinename account, rather than Network Service. Default group IIS_WPG has all necessary rights and the IWAM account is a member of this group. After doing this, the error disappeared.
Avatar billede the_wannabe Nybegynder
20. maj 2005 - 14:27 #3
Tak for hjælpen har lige prøvet nu må vi så se om ikke det løser problemet *S*
Avatar billede serverservice Praktikant
20. maj 2005 - 14:46 #4
ellers vender du bare tilbage igen
Avatar billede lillesnif Nybegynder
20. marts 2006 - 08:17 #5
Hej Folkens

Jeg står nu med det samme problem på en W3K.
Jeg prøvede at følge dannyboyd´s manual, men så får jeg bare en "Service Unavailable"
på min hjemmeside.....!
Hvem kan hjælpe mig ????  PLEASE
Avatar billede serverservice Praktikant
20. marts 2006 - 10:50 #6
->lillesnif - Du må oprette et spørgsmål hvor du forklarer grundigt hvad du har kørende på sin server ftp/iis/sus osv , da problemet her er relateret til sus og behøver ikke være det samme i din situation.