Du kunne jo lægge koden et andet sted end på selve clippet.
Nu ved jeg ikke lige, hvordan du henter klippet ind, men hvis vi nu går ud fra, du bruger en MovieClipLoader kaldet mcLoader til formålet og har abonneret på events fra den med en listener af en eller anden art, så kunne du fx gøre således:
var mcListener:Object = new Object(); var mcLoader:MovieClipLoader = new MovieClipLoader(); image_mcl.addListener(mcListener);
da jeg ikke selv har udviklet backend kodningen der kalder til xml er det ikke det store jeg ved om den... men hvad jeg har fundet frem til er at billederne loades sådan her:
Hvis du ændrer i din kode, så den i stedet henter movieclippet ind ved hjælp af en MovieClipLoader, så vil det jo fungere. Det er i øvrigt også bedre kode-stil :)
Meeeen, når det så er sagt, så er det vel muligt at gøre det samme, selv om du bruger loadMovie. Jeg er dog ikke helt sikker på, hvordan eventhandlerne virker med den, men kunne forestille mig, at nedenstående kode skulle kunne gøre det.
efter adskillige test har jeg nu fundet en løsning...
og mit oprindelige actionscript var godt nok. problemet ligger åbenbart i ImageReady's 'komprimering' eller hvad det nu bliver når man eksporterer et foto som swf. danner jeg istedet swf'en via flash er der intet problem og mit actionscript bliver hvor det skal.
det bliver en længere og mere langsommelig proces... men der er desværre ikke tid til at finde påp en bedre løsning da jeg har en deadline kommende med al hast
men du for skam de point for din ihærdighed. jeg takker
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.