Avatar billede lkoudal Nybegynder
11. maj 2005 - 19:54 Der er 7 kommentarer

Fejl i søgning på forfatter i artikel sektionen.

Denne fejl angår fejlen ved at søge efter en forfatter der har mere end 20 artikler.

Efter en søgning kunne jeg ikke selv finde den fejl oprettet, så tilgiv mig hvis jeg tager fejl og er blind.

Fejlen opstår ved en søgning på en forfatter under punktet artikler, og går ud på at den første side bliver vist korrekt, men ved klik til linket på side "2", resulterer i at man ser alle eksisterende artikler, og ikke blot dem skrevet af den forfatter man søger efter.

----------------------------------------------
For at genskabe fejlen:

- Gå ind under artikler

- Søg efter f.eks. "bufferzone" i feltet "Vis artikler hvor nedenstående er forfatter:" og tryk Søg.

Her kommer nu 1-20 ud af (i skrivende stund) 34.

Ved klik på side "2", viser siden nu alle eksisterende artikler, ikke blot dem af den valgte forfatter man søger på.

Fejlen er testet både i Firefox og Internet Explorer på en Windows XP maskine for at checke fejlen ikke er browser specifik.

Ellers tak for en excellent ide og system, jeg er meget glad for at kunne hente information og svar _et_ sted der er præget af meget professionelle brugere.
Avatar billede arne_v Ekspert
11. maj 2005 - 21:11 #1
det er en kendt fejl

workaround: i stedetfor at klikke næste side, så går du op i adresse linie
og appender &start=20 og trykker retur
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. maj 2005 - 13:05 #2
appender = tilføjer :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
14. maj 2005 - 14:25 #3
:-)
Avatar billede lkoudal Nybegynder
14. maj 2005 - 14:29 #4
Tak arne v og thesurfer :-)

Jeg kunne nu godt regne ud hvordan man overkom dette problem, ved at se syntaksen på de andre søge-sider, men min posting gik nu egentlig mest ud på at informere udviklerne bag eksperten.dk, så de kunne rette denne lille fejl.

Tak igen for hjælpen.
Avatar billede arne_v Ekspert
14. maj 2005 - 14:33 #5
det har de vist i ca. et års tid ...

hvis du søger i denne kategori vil du finde den en 3-4 gange
Avatar billede lkoudal Nybegynder
14. maj 2005 - 14:36 #6
virkelig? nå, som jeg skrev, så kunne jeg ikke finde den, har formodentlig brugt de forkerte søgeord.. nå, skipyt, hvis de har vidst det i et års tid, så kan det ikke være en vigtig ting for dem at fikse :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
14. maj 2005 - 14:41 #7
første gang var vist http://www.eksperten.dk/spm/489919