Avatar billede badassbob_182 Nybegynder
11. maj 2005 - 19:33 Der er 9 kommentarer

PC genstarter

Jeg har nu længe været udsat for det problem at min comp genstarter lige efter jeg har været inde og spille spillet "call of duty". Det skal lige siges at min harddisk brændte sammen for ikke så lang tid siden, men med den gamle harddisk havde jeg aldrig dette problem, som jeg har nu. Men nu har den gjort det flere gange i træk, lige da den var færdig med at loade, og jeg kan bare ikke finde ud af hvad der er galt.

//Badassbob_182
Avatar billede webcreator Nybegynder
11. maj 2005 - 19:35 #1
Hent den gratis CD UltimateBootCD (www.ultimatebootcd.com) og tjek både dine ram og din harddisk med programmerne på den.
Avatar billede webcreator Nybegynder
11. maj 2005 - 19:35 #2
Du siger den genstarter umiddelbart _efter_ du har spillet. Vil det sige, at den genstarter i det sekund, at du lukker spillet?
Avatar billede badassbob_182 Nybegynder
11. maj 2005 - 19:37 #3
det har den gjort lige nu, men ellers plejer den at genstarte når den har loadet en map færdig.
Avatar billede webcreator Nybegynder
11. maj 2005 - 19:39 #4
PC'ere genstarter generelt hvis der er problemer med RAM, eller hvis CPU temperaturen bliver for høj. Prøv at tjekke disse ting.
Avatar billede badassbob_182 Nybegynder
11. maj 2005 - 19:40 #5
ok...
Avatar billede badassbob_182 Nybegynder
13. maj 2005 - 12:10 #6
har tjekket og der ser ikke ud til at være noget galt
Avatar billede dragonknight Juniormester
13. maj 2005 - 12:16 #7
start > kontrolpanel > system > advanceret > start og genoprettelse > fjern fluebenet i genstart automatisk

Det slå automatisk genstart fra, så den ikke genstartet ved fejl, men kommer med en fejlmeddelelse. Skriv her hvad den siger, også alt det der står eftet STOP !
Avatar billede badassbob_182 Nybegynder
16. maj 2005 - 00:25 #8
ok. Jeg har selv fundet ud af hvad fejlen var. Manglede bare en opdatering til mit lydkort.... DOH!
Avatar billede dragonknight Juniormester
18. maj 2005 - 21:31 #9
Tillykke, så lægger du bare et svar, og når det er gjort, markerer du dit navn til venstre, og trykker på accepter, så tager du dine points tilbage ! !