Avatar billede tupsy Nybegynder
03. april 2001 - 02:33 Der er 13 kommentarer og
4 løsninger

Udbygning?? Men med hvad??

Se her : www.blacksound.dk
Syntes ikke lige jeg kan finde på mere at udbygge mit site med..
Nogen ideer??
P.S. Ikke SMS og Chat..

Tupsy!!
Avatar billede mr.rolle Nybegynder
03. april 2001 - 08:49 #1
Du kan da skrive noget om hvad dbs er og hvor det er hvornår der er åben hvad det koster o.s.v...o.s.v
/M@nse
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2001 - 08:52 #2
Når man trykker på Mix og Vind inde på siden åbner den ikke et nyt vindue, det er en fejl synes jeg.

Man skal stadig være på din side, mens den anden åbnes i et nyt.

Ellers god opbygning, men kan desværre ikke lige komme på flere punkter.
Avatar billede annikadk Nybegynder
03. april 2001 - 09:03 #3
Er der nogen point i den øverste hvide frame??? Evt. lige gøre den sort, [ved godt det ikke er det du søger]og nogle færre <BR> forneden evt. synd der er scroll, da man i min 800*600 kunne slippe for det på den måde.
Selv ville jeg lade pop-up\'en blive begrænset til selve feltet.

Synes ikke layoutmæssigt at der kan tåle at komme flere felter på.
Dette vil blive for overfyldt.
Det virker også til at de punkter der er der, er informative, hvis indholdet bag følger dem.

Annika
Avatar billede 12tri Nybegynder
03. april 2001 - 15:32 #4
Du kan starte med at fjerne din popup, gøre det mere klart på forsiden at man skal trykke for at komme videre, eller slet forsiden og vil brugeren indholdet istedet
Avatar billede tupsy Nybegynder
03. april 2001 - 16:54 #5
Mr. rolle>>> Det er et mobil diskotek, så faste åbningstider er der ikke.. :-)

Annikada>> Hvad mener du med \"nogen point i den øverste hvide frame\"??

Men alt i alt har jeg forstået det sådan at der ikke rigtig er nogen der kan finde på noget banebrydene nyt til siden??

Tupsy!!
Avatar billede annikadk Nybegynder
03. april 2001 - 17:04 #6
tupsy>> Som jeg ser siden, er der en smal frame allerøverst på siden, som er hvid.
Kan ikke se grunden til den.
Det er en tom hvid side, som ligger på yam.dk

Tjek din kode til framesettet.
_____________
<html>

<TITLE></TITLE>
<meta name=\"description\" content=\"\">
<meta name=\"keywords\" content=\", , \">
<meta name=\"robots\" content=\", , \">

<frameset framespacing=\"0\" rows=\"1,*\" border=\"0\" frameborder=\"0\">
  <frame name=\"tom\" scrolling=\"no\" noresize src=\"http://yum.dk/frame.php\">
  <frame name=\"frame\" noresize src=\"http://users.cybercity.dk/~bkb8914/blacksound\">
</frameset>
</html>
_____________________

Derudover... hovsa!
Skal forsiden være der, så går den smallere.
Der er ingen grund til at den skal scrolle i 800*600.
Avatar billede tupsy Nybegynder
03. april 2001 - 20:15 #7
Nåå, yum.dk
Det er det firma der laver viderestillingen af mit domænenavn...
Så det kan jeg ikke rigtig gøre noget ved...

Det med scrollingen skal jeg lige prøve at kikke på..

Tak..

Tupsy!!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
03. april 2001 - 22:52 #8
hvad med et links? måske et link til firmaerne, som har lavet jeres udstyr????

måske er der en herinde, som gider udvikle et script til jer, så man kan bestille jer?
Avatar billede tupsy Nybegynder
04. april 2001 - 02:57 #9
ezzuk>>> Links?? Det er der jo plads til under forum..
Og et script til at bestille igennem?? Der det en almindelig formmail du tænker på??
Hvis det er, så er den på vej.. Har bare været nede i et stykke tid...

Tupsy!!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
06. april 2001 - 09:15 #10
ok
Avatar billede neo16 Nybegynder
08. april 2001 - 16:10 #11
Få lavet din side i flash 5, hos www.tech-ni.dk !

De er billige !
Avatar billede tupsy Nybegynder
08. april 2001 - 16:58 #12
Nogen ideer der IKKE går på designet??

Tupsy!!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
08. april 2001 - 17:17 #13
måske kan det ikke udbygges til noget nyttigt?
Avatar billede neo16 Nybegynder
08. april 2001 - 18:10 #14
webdesigns firmaer laver IKKE kun design !!!

de laver jo også AL programmering !!!
Avatar billede neo16 Nybegynder
08. april 2001 - 18:10 #15
de kan jo også rådgive...
Avatar billede tupsy Nybegynder
08. april 2001 - 18:11 #16
Tjaa, det kommer vel helt an på hvad man syntes er nyttigt..

Jeg spurgte jo bare fordi flere hjerner tænker bedre end én...

Det KUNNE jo være at der var en med en god ide jeg havde overset...

Tupsy!!
Avatar billede neo16 Nybegynder
08. april 2001 - 19:40 #17
yup