Avatar billede imago-dei Nybegynder
10. maj 2005 - 12:06 Der er 1 kommentar

Subset af perspektiver

Jeg arbejder i Oracle Portal og har en masse perspektiver, som skal knyttes til forskelligt indhold.

Lad os for eksempel sige vi har perspektiverne
Bil
  Dør
  Hjul

og

Hus
  Vindue
  Stol
  TV

Jeg vil nu gerne kunne filtrere i perspektiverne således at man kun kan vælge Hus perspektiverne eller kun kan vælge Bil perspektiverne.

Jeg kan sagtens lave Views som gør ovenstående, men spørgsmålet er hvordan man bruger disse views istedet for det originale view, som viser alle perspektiver i én lang række. Nogen som har et forslag?
Avatar billede qualjyn Nybegynder
12. juli 2005 - 08:27 #1
Snakker du om noget SQL relateret, eller ren opsætning i Oracle Portal?