Avatar billede dth Nybegynder
09. maj 2005 - 15:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Script til overførsel af data

Hejsa

Jeg er ved at flytte et forum fra Snitz til PHPBB, og leder nu efter et eller andet scipt som kan flytte data'ene fra den database til den anden
Nogen der ligger inde med et sådan??

MVH
DTH
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2005 - 16:30 #1
Hvis begge dele er SQL har du en 'export' funktion til rådighed - har du tjekket det?
Avatar billede dth Nybegynder
09. maj 2005 - 17:16 #2
Ved det, men problemet er jo at tabeller og felter hedder noget forskelligt i de to databaser ;-)
Avatar billede coderdk Praktikant
09. maj 2005 - 17:25 #3
Avatar billede dth Nybegynder
09. maj 2005 - 18:14 #4
Mange tak, det var lige det jeg ledte efter :-)