Avatar billede kim014 Nybegynder
06. maj 2005 - 17:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hauppauge MCE 150 nogen der kender den

Hej
Jeg har købt en Hauppauge MCE PVR 150 TV-tunerkort , som jeg har fået sat i min PC , og har også fået kortet til at virke
Men jeg vil gerne spørge    Kan man få et program hvor man kan se TV programmerne , så de er nemme at optage på HD.??
Der er ant. indgang for radio på den , men jeg synes ikke der er noget i Wintv2000 om radio , er det fordi at kortet er designet til Windows media center, og at man skal bruge denne software, når det engang kommér ??
ER der nogle 3parts programmer , der er et must til kortet ???
Mvh.  Kim
Avatar billede fuglen1 Novice
08. maj 2005 - 12:20 #1
Du skal til radio bruge det program der hedder
Wintv radio

Jeg er selv ved at christv til kører emd kortet
harselv pvr150 ikke mce
Avatar billede kim014 Nybegynder
23. januar 2006 - 21:03 #2
Jeg lukker