Avatar billede punk_fm Nybegynder
05. maj 2005 - 17:46 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Logo skal laves !

Hejsa.. Jeg skal have et logo i denne størelse..
http://knixe.dk/exp/logo.PNG

Der skal, som der står så "Knixe.dk" og lidt mindre:

"All Your Base Are Belong To US!" (Vær opmærksom på at det med stort skal være stor på logoet også)

Jeg har lavet mine kategori oversigter i denne farve: #6699CC

Det skal være noget der ligner,men ikke helt den samme farve.. !

Den bedste vinder!
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. maj 2005 - 17:50 #1
Den bedste vinder!

Det vil sige man risikerer at man kan  knokle med at lave et logo og så er man ikke sikker på at få point....
Avatar billede punk_fm Nybegynder
05. maj 2005 - 17:52 #2
Sådan er det faktisk altid.. !! Så.. Ja!
Avatar billede punk_fm Nybegynder
05. maj 2005 - 18:41 #3
KOm nu, kom glad!
Avatar billede weblex Nybegynder
05. maj 2005 - 19:16 #4
Avatar billede punk_fm Nybegynder
05. maj 2005 - 19:31 #5
weblex : Rigtig flot, men det er suåer vigtigt, at den er præcis 850 lang.. Jeg har nemlig allerede lavet designet dertil.. Tror du det er muligt at folænge den.. ??
Avatar billede punk_fm Nybegynder
05. maj 2005 - 19:38 #6
Naah.. Fik rettet det :) tak webles.. 100 fortjente point :D
Avatar billede weblex Nybegynder
05. maj 2005 - 19:40 #7
Avatar billede punk_fm Nybegynder
05. maj 2005 - 19:56 #8
Hehe, der var jeg vidst lige lidt for hurtig.. Men det passer lidt bedre at det ikke er så bred så det er  bare perfekt!
Avatar billede weblex Nybegynder
05. maj 2005 - 20:00 #9
Det er bare i orden :o)