Avatar billede bystad Nybegynder
04. maj 2005 - 23:16 Der er 4 kommentarer

ændring af adresse

Kan man ændre sin adresse hvis man har et firma på told og skat hjemmeside???
Avatar billede screem_brille Novice
04. maj 2005 - 23:18 #1
nej de har intet med din email adresse at gøre, det er din udbyder / webhotel som har med din email adresse at gøre, eller har jeg misforstået dig ?
Avatar billede bystad Nybegynder
04. maj 2005 - 23:20 #2
nej, det er den adresse som firmaet bor på,
Får nemlig min post til den gamle adresse
Avatar billede screem_brille Novice
04. maj 2005 - 23:22 #3
det burde blive rettet når du via post dk adresse ændrings blanket laver det om, men ellers er det nemmeste nok bare at ringe til dit lokale told og skatte center og få adressen ændret på den måde ;)
Avatar billede -thomas- Nybegynder
05. maj 2005 - 18:30 #4
Mon ikke du skal skrive til erhvervs- og selskabsstyrelsen og få ændret din adresse?