Avatar billede kac Nybegynder
04. maj 2005 - 13:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kurser i Access?

Hvor kan man tage kurser i Access? På forhånd tak! Det må gerne være i Midtjylland.
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
04. maj 2005 - 13:23 #1
Skal det være via dit firma, heller tænker du mere i aftenskole o.l.?
Avatar billede kac Nybegynder
04. maj 2005 - 13:27 #2
Isskaarup> Jeg tænker på begge dele:-) Bare det ikke koster en bondegård!
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
04. maj 2005 - 14:33 #3
Jeg kan ikke lige komme med nogle aftenskole tilbud, som du vil ikke kunne finde på anden måde, du ved, AOF, VUC, Handelsskoler, diverse kursussteder o.l. Prøv at kontaktet dem.

En anden mulighed, er et firma jeg selv tidligere har arbejde for, som udbyder IT-kursuser i samarbejde med EUC Nord. Dette er bygget op på den måde, at kurset skal foretages i arbejdstiden på arbejdspladsen, hvor ca. halvdelen af tiden vil være undervisning, resten fjernundervisning. Fordi det foregår i arbejdstiden, kan arbejdsgiveren få lønrefusion, hvis medarbejderen er berettiget til det. Det er da lidt smart, firmaet får en del af jeres løn refunderet, og medarbejderen bliver bedre til IT, og dermed mere produktive. Ulempen er at det vist kun er fulde kurser, som man kan få lønrefusion for, og d.v.s. minimum 4 fag.

Fagudvalget er hele Office pakken, Windows og grundlæggende IT. Firmaet hedder Accelerate (www.accelerate.dk), og som sagt, så kommer underviseren ud på jeres arbejdsplads. Men I kan høre meget mere om det fra deres side, og det kan sagtens være ændret noget, da det er et stykke tid siden, jeg var ansat der. Men der sker jo ikke noget ved at forespørge.
Avatar billede mugs Novice
04. maj 2005 - 16:57 #4
Jeg har selv 2 x 3 dasge på den lokale handelsskole. hvor jeg lærte det mest grundlæggende. resten har jeg lært på nettet, først og fremmest på eksperten.dk. Et par andre sites med Access er f.eks:

http://www.kenddinpc.dk/
Avatar billede mugs Novice
04. maj 2005 - 16:59 #5
For slet ikke at tasle om:

makeITeasy.dk
Avatar billede karstenwnielsen Nybegynder
22. december 2007 - 22:29 #6
prøv http://www.zoomtek.dk .. de kører bl.a. kurser i Vejle inden for alt mulig forskelligt - herunder også office-pakken