Avatar billede coders Nybegynder
03. maj 2005 - 14:52 Der er 6 kommentarer

menu ekspert

Hej alle asp venner

jeg søger en asp mand som har lidt tid i aften til lige at kigge på en dynamisk menu... belønnelse snakker vi om!
Avatar billede musti776 Nybegynder
03. maj 2005 - 15:44 #1
hej coders..
Det er ifølge reglerne ikke tilladt at tilbyde andet end points til de spg. der er oprettet i eksperten..

du kan muligvis bruge sharksforum til at oprette en opgave så dem der er interesseret kan give bud...

du er også velkommen til at skrive en mail til mustio (@) tiscali.dk og fortælle lidt mere om hvad du gerne vil ha'..

/Musti
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. maj 2005 - 16:05 #2
musti776 - jo det er skam tilladt at tilbyde andet end ekspertenpoint, i reglerne står der dog beskrevet at belønningen ikke må være begge dele.

Hvis der udloves en anden form for belønning er der intet krav om at løsningen skal være tilgængelig for andre eksperter.

og hvorfor ligger du egentlig et svar?
Avatar billede musti776 Nybegynder
03. maj 2005 - 16:58 #3
triple-x.. du har nok ret, det er åbenbart længe siden jeg sidst har læst reglerne... :o)
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. maj 2005 - 17:00 #4
musti - hehe helt iorden :)

Men for en god ordensskyld er det kotume at  smide betalingsopgaverne ind i job/opgaver eller opgaver - grafiske eller programmeringsopgaver  Da denne kategori er beregnet til hjælp med specifikke ASP scripts
Avatar billede coders Nybegynder
03. maj 2005 - 17:18 #5
hej begge 2, ja det gik lige lidt hurtigt og det beklager jeg.

Musti har du msn ?
Avatar billede musti776 Nybegynder
03. maj 2005 - 18:51 #6
samme adresse :o)